سریال ابرقهرمانی لوکی برای فصل دوم تمدید شد

14 July 2021 - 22:37

شبکه استریم دیزنی پلاس، سریال محبوب و موفق لوکی را برای فصل دوم تمدید کرد.

سریال لوکی (Loki)، سومین سریال ساخته شده توسط کمپانی مارول است که فصل نخست آن توسط شبکه استریم دیزنی پلاس پخش شد و اکنون این سریال به عنوان اولین سریال مارول، به صورت رسمی برای فصل دوم تمدید شده است.

البته این خبر به صورت معمول اعلام نشده است بلکه عوامل سازنده سریال با نمایش تصویری در قسمت پایانی فصل نخست، این خبر را به شیوه خاص خود، اعلام کردند.

در قسمت پایانی این سریال و در حالی که نام عوامل سازنده در حال نمایش بود، سکانس کوتاهی نمایش داده شد و در آن سکانس، تصویر زیر نمایش داده شد که خبر تمدید این سریال برای فصل دوم را اعلام می‌کرد:

لوکی در فصل دوم، بازخواهد گشت.

سریال ابرقهرمانی لوکی برای فصل دوم تمدید شد

لوکی در حالی به “نخستین سریال ساخته شده توسط مارول که برای فصل دوم تمدید می‌شود”، تبدیل شد که دو سریال فالکون و سرباز زمستان (The Falcon and the Winter Soldier) و وانداویژن (WandaVision)، هنوز برای فصل دوم تمدید نشده‌اند.

سریال وانداویژن که عملکرد خیره کننده‌ای در جشنواره اِمی ۲۰۲۱ داشت و نامزد ۲۳ جایزه شد، پایانی داشت که از آن به عنوان قسمت پایانی این سریال نام برده شد و به نظر می‌رسد پخش آن با وجود موفقیتش، به پایان رسیده است.

در این بین اما از سریال فالکون و سرباز زمستان که آن نیز نامزد ۵ جایزه اِمی شد، به عنوان یک سریال ادامه دار نام برده می‌شود هرچند هنوز خبر رسمی از تمدید آن برای فصل‌های بعدی، منتشر نشده است.

در فصل نخست سریال لوکی، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) به مانند فیلم‌های مارول، در نقش لوکی بازی کرده است و بازیگرانی چون اوون ویلسون (Owen Wilson) و گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw)، وی را همراهی کرده‌اند.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.