تریلر سریال Loki از مارول با بازی تام هیدلستون منتشر شد

6 April 2021 - 08:50
سریال Loki

استودیو مارول تریلر رسمی سریال Loki، سریال جدید MCU «دنیای سینمایی مارول» با بازی تام هیدلستون و اوون ویلسون، را منتشر کرد.

تام هیدلستون (Tom Hiddleston) بار دیگر به عنوان برادر شرور و کوچکتر ثور بازگشته است. همان طور که تریلر جدید تایید می‌کند، لوکی توسط Time Variance Authority «سازمان واریانس زمانی» معروف به TVA استخدام شده است؛ زیرا فقط او است که می‌تواند تمام شکستگی‌های زمانی ناشی از دزدی مکعب توسط خودش در فیلم Avengers: Endgame را ترمیم کند.

ما نه تنها از نزدیک نگاهی به روابط غیرمعمول لوکی با رئیس جدید خود به نام موبیوس ام موبیوس با بازی اوون ویلسون (Owen Wilson) می‌اندازیم، بلکه همچنین می‌توانیم طی قسمت‌های این سریال شاهد این باشیم که لوکی چه کلک‌هایی برای سفر در زمان در چنته دارد. لوکی نه تنها باید برای درست کردن تایم‌لاینی که به خاطر برداشتن مکعب آن را شکست در زمان سفر کند، بلکه به نظر می‌رسد که او به دنیاهای جدید سفر کرده و با دشمنان جدیدی روبه‌رو می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که در طول سریال مقدار زیادی طنز وجود دارد، همان‌طور که یکی از کارمندان TVA از لوکی می‌خواهد که زیر هر چیزی که تا به حال گفته است را امضا کند و می‌دانیم که این خواسته برای کاراکتر پرحرفی مثل لوکی یک درخواست بزرگ به حساب می‌آید.

به علاوه هیدلستون و ویلسون سریال Loki شامل بازیگران دیگری از جمله گوگو امباتا-را (Gugu Mbatha-Raw)، وونمی موساکو (Wunmi Mosaku)، سوفیا دی‌مارتینو (Sophia DiMartino)، و ریچارد ای. گرانت (Richard E. Grant) می‌شود. کارگردانی تمام قسمت‌های این سریال توسط کیت هرون (Kate Herron) انجام می‌شود. سرپرست نویسندگان فیلم‌نامه این سریال را مایکل والدرون (Michael Waldron) بر عهده دارد. سریال Loki قرار است طی شش قسمت و کمی بعد از اتمام سریال دیگری از مارول به نام The Falcon and the Winter Soldier از دیزنی‌پلاس شروع به پخش کند.

انتشار سریال لوکی از ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) در استریمر دیزنی‌پلاس شروع می‌شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.