باکس آفیس هفتگی: صعود Croods به صدر جدول فروش

16 February 2021 - 17:33

انیمیشن The Croods: A New Age در حالی به صدر جدول فروش هفتگی بازگشته که ۱۲ هفته از اکرانش می‌گذرد. این هفته فیلم جدید و تحسین شده کمپانی برادران وارنر، Judas and the Black Messiah، نیز اکران شده است.

دنباله انیمیشنی کرود که محصول مشترک استودیوهای یونیورسال و دریم‌ورکس است آخر هفته ۲ میلیون دلار فروش داخلی داشته و با رشد ۲۱.۴ درصدی خود توانسته صدر جدول را بازستاند‌. گرچه این انیمینش با رده سنی PG دو ماه است روی پلتفرم‌های دیجیتالی نیز در دسترس می‌باشد، اکران سینمایی طولانی مدتش آن را به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های عصر کرونا تبدیل ساخته است. The Croods 2 در ۱۸۹۰ سینما اکران شده که در هر کدام بطور متوسط ۱۰۷۹ دلار فروخته و فروشش در آمریکا شمالی به ۴۸.۹ میلیون دلار رسیده و ۱۰۲‌.۵ میلیون دلار در خارج از کشور فروخته و به مجموع فروش کل ۱۵۱.۴ میلیون دلار نزدیک شده است.

درام تاریخی برادران وارنر، Judas and the Black Messiah، در رده دوم جدول قرار گرفته است. این فیلم با رده سنی R و بازی دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) در نقش رهبر حزب پلنگ سیاه، فرد همپتون، در شب افتتاحیه ۲ میلیون دلار فروخت و تا پایان تعطیلات به فروش ۲.۴ میلیون دلار دست یافت. این فیلم در ۱۸۸۸ سینما اکران شده و بطور متوسط ۱۰۵۹ دلار در هر سانس فروخته است. این فیلم بطور همزمان ار استریم HBO Max نیز پخش شد. بازیگر این فیلم در فصل جوایز نامزد گلدن گلوب و SAG شده و به امتیاز ۹۶ درصد راتن تومیتوز دست یافته و از سینمااسکور نمره A گرفته است.

رده سوم جدول متعلق به فیلم The Little Things با بازی دنزل واشنگتن (Denzel Washington) است که در هفته سوم اکرانش ۱.۹ میلیون دلار فروش داشته و هم اکنون روی استریم HBO Max در حال پخش است. این فیلم با رده سنی R افت ۱۰.۵ درصدی داشته است. این فیلم با بازی رامی مالک (Rami Malek) و جرد لتو (Jared Leto) داستانِ دو پلیسی است که به دنبال یک قاتل سریالی هستند. این فیلم در ۲۰۹۰ سینما اکران شده و بطور میانگین در هر سینما ۸۹۹ دلار فروخته است. فروش فیلم در هفته سوم اکرانش در آمریکا شمالی زیر ۹.۷ میلیون دلار بوده و در خارج از کشور که استریم اچ‌بی‌او مکس وجود ندارد، تاکنون ۶.۴ میلیون دلار فروخته و به مجموع فروش ۱۷ میلیون دلار دست یافته است.

رده چهارم در اختیار Wonder Woman 1984 محصول برادران وارنر است که در هفته هشتم اکرانش موفق شده ۱.۳ میلیون دلار بفروشد. این دنباله ابرقهرمانی که فروش داخلی‌اش به ۴۱.۸ میلیون دلار رسیده به میانگین فروش ۷۷۳ دلار در هر سانس در ۱۶۸۱ سینما دست یافته است. این فیلم با درجه سنی PG-13 خارج از کشور عملکرد بهتری داشته و ۱۱۵.۲ میلیون دلار فروخته و مجموع فروشش به ۱۵۷ میلیون دلار رسیده است.

فیلم The Marksman با بازی لیام نیسون (Liam Neeson) جزو پنج فیلم برتر قرار گرفته و ۱.۱ میلیون دلار فروخته و رده سنی PG-13 دارد و در ۱۸۲۵ سینما بطور میانگین ۶۰۲ دلار در هر سانس فروخته است. این فیلم اکشن ۱۰.۶ میلیون دلار فروش داخلی داشته و ۳.۲ میلیون دلار در خارج فروخته و مجموع فروشش ۱۳.۸ میلیون دلار شده است.

با اینحال بزرگترین باکس‌آفیس به Detective Chinatown 3 در چین تعلق دارد که جشن سال نو را گرفتند و این خبر خوبی در زمان کرونا است. این دنباله ۳۹۳ میلیون دلار در این کشور فروخته و بزرگترین آخر هفته را داشته و بیشتر از Avengers: Endgame با فروش ۳۵۷ میلیون دلار در آمریکا شمالی در سال ۲۰۱۹ فروخته است.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.