اولین نگاه به جرد لتو و دنزل واشینگتن در فیلم The Little Things

22 December 2020 - 17:00
فیلم The Little Things

فیلم The Little Things «نکات ریز» یکی از اولین فیلم‌هایی خواهد بود که طبق استراتژی جدید کمپانی برادران وارنر همزمان با پخش در سینماها، در سرویس استریم HBO Max نیز پخش خواهد شد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

کارگردان فیلم‌های The Blind Side و Saving Mr. Banks، جان لی هنکاک (John Lee Hancock) نویسندگی و کارگردانی این فیلم جنایی روانشناسی را برعهده داشته که در آن دنزل واشینگتن (Denzel Washington) و رامی مالک (Rami Malek) را به‌عنوان پلیس‌هایی که در حال تحقیق درباره یک قتل هستند، نشان می‌دهد و جرد لتو (Jared Leto) نقش مظنون اصلی این پرونده را ایفا خواهد کرد.

لتو در مصاحبه‌ای درباره نقش خود در این فیلم گفت:

او یک آدم غیر عادی است. او یک بیگانه است، کسی که در قسمتی از زندگی گیر کرده که احساس می‌کند لایق آن نیست. او فردی به شدت باهوش است که در جامعه به راحتی نمی‌تواند جای خود را پیدا کند. برای من، ساختن این شخصیت یک فرصت برای تغییری بزرگ بود که من از آن استفاده کردم و آماده شدن و تحقیق کردن برای خلق این شخصیت تجربه خیلی خوبی بود.

این اولین فیلم لتو پس از The Outsider در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. وی همینطور در فیلم Morbius که اقتباسی از کامیک بوک‌های مارول است نقش آفرینی خواهد کرد که در ماه مارس سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

منبع : Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.