حضور لیلی ریب و بن افلک در فیلم Tender Bar جورج کلونی

17 February 2021 - 23:22

لیل ریب (Lily Rabe) بازیگر نامزد تونی که با حضور خود در فیلم American Horror Story برای خود شهرت کسب کرد، قرار است به عنوان بازیگر زن اصلی در فیلم The Tender Bar ایفای نقش کند. جورج کلونی این درام را برای آمازون کارگردانی خواهد کرد.

 همچنین بن افلک (Ben Affleck) و تای شریدان (Tye Sheridan) نیز در این فیلم اقتباسی براساس داستان جی‌آر مورینگر (J.R Moehringer) بازی می‌کنند. این داستان روایت دوران نوجوانی نویسنده در لانگ آیلند و جستجوی شخصیت پدر اوست.

«شریدان» قرار است نقش نویسنده را بازی کند و «بن افلک» نیز نقش دایی او را برعهده دارد. «ریب» نیز در نقش مادر مورینگر قدم می‌گذارد که درواقع شخصیت اصلی زن در این کتاب خاطرات است.

ویلیام موناهان (William Monahan)، فیلمنامه‌نویس برنده اسکار برای فیلم «The Departed»، نیز فیلمنامه پروژه تازه جورج کلونی را نوشته است.

کلونی و گرانت هسلوف از طریق کمپانی Smokehouse Pictures به همراه تد هوپ، که تحت قرارداد با آمازون فعالیت می‌کند، فیلم را تولید می‌کنند. مورینگر نیز سرمایه گذار فیلم است.

لیلی ریب

ریب، که در حال حاضر در تولید جدیدترین فصل مجموعه فیلم‌های ترسناک رایان مورفی (Ryan Murphy) فعالیت می‌کند، در سریال بعدی Tell Me Your Secrets ایفای نقش می‌کند. در این درام مرموز ۱۰ فصلی، ریب با برونا پاپاندرای (Bruna Papandrea) تهیه کننده فیلم Undoing متحد می‌شود. این درام، در ۱۹ فوریه اکران می‌شود. ریب همچنین در اواخر امسال در فیلم Underground Railroad باری جنکینز  نیر حضور خواهد داشت.

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.