سامارا ویوینگ به مینی‌سریال Down the Rabbit Hole پیوست

20 February 2021 - 23:32
سامارا ویوینگ

ستاره فیلم Ready or Not یعنی سامارا ویوینگ (Samara Weaving) قرار است نقش هالی مدیسون (Holly Madison) را در مینی‌سریال Down the Rabbit Hole بازی کند.

این مینی‌سریال قرار است اقتباسی از کتاب پرفروش مدیسون باشد.

کمپانی Sony Pictures Television به حق ساخت سریالی از روی کتاب Down the Rabbit Hole: Curious Adventures and Cautionary Tales of a Former Playboy Bunny دست یافت و نویسنده استرالیایی یعنی مریکه هاردی (Marieke Hardy) را برای اقتباس فیلم‌نامه‌ای از آن انتخاب کرد.

ویل گلاک (Will Gluck) و ریچارد شوارتز (Richard Schwartz) به نمایندگی از کمپانی Olive Bridge Entertainment در کنار جودیث ورنو (Judith Verno) به نمایندگی از کمپانی Peace Out Productions و مدیسون تهیه‌کنندگی اجرایی این مینی‌سریال را برعهده دارند.

مینی‌سریال Down the Rabbit Hole فراتر از نمای صیقلی و خارجی برند Playboy شرحی درونی و غالبا آسیب‌زننده از داستان‌های زنی که رویای خود را دنبال می‌کند ولی گرفتار کنترل و سواستفاده می‌شود، دارد.

این کتاب چند هفته در راس پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت و توسط کمپانی Buzzfeed بدین گونه توصیف شد: “یادداشت‌های یک سلبریتی که تحت تاثیر دو کتاب The Bell Jar و Going Clear بود”.

از اعتبارات ویوینگ می‌توان به حضورش در سریال Hollywood از رایان مورفی (Ryan Murphy) برای استریمر نتفلیکس و درام تحسین شده Three Billboards Outside Ebbing, Missouri که برای او دریافت جایزه SAG را به همراه بازیگران دیگر در پی داشت، اشاره کرد. علاوه بر این، ویوینگ در فیلم The Babysitter و دنباله آن در نتفلیکس و فیلم Bill & Ted Face the Music ایفای نقش کرده که در مورد آخر او نقش دختر الکس وینتر (Alex Winter) را بازی کرد.

این بازیگر استرالیایی که هفته آینده ۲۹ ساله می‌شود به زودی در فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins و مینی‌سریال Nine Perfect Strangers از شبکه Hulu دیده خواهد شد. در مینی‌سریال Nine Perfect Strangers او با نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) همراه می‌شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.