بازیگران فیلم The Outfit گراهام مور مشخص شدند

24 February 2021 - 14:27
فیلم The Outfit

مارک رایلنس (Mark Rylance)، دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien)، زوئی دویچ (Zoey Deutch) و جانی فلین (Johnny Flynn) جهت نقش‌آفرینی در فیلم جدید درام جنایی گراهام مور (Graham Moore) با عنوان The Outfit انتخاب شده‌اند.

کمپانی Focus Features حق پخش این پروژه را از کمپانی FilmNation Entertainment خریداری کرده‌ و سپس گراهام مور را جهت بر عهده داشتن وظیفه کارگردانی این فیلم استخدام کرده است. گراهام مور پیش از این برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم اقتباسی The Imitation Game برنده جایزه آکادمی اسکار شده است.

داستان فیلم The Outfit بر روی خیاط کت و شلواری در کشور انگلستان با نقش‌آفرینی مارک رایلنس تمرکز خواهد داشت که پس از به وقوع پیوستن تراژدی شخصی، او به شهر شیکاگو آمریکا نقل‌مکان می‌کند و در آنجا شروع به دوختن کت و شلوارهایی بسیار زیبا برای کسانی که قادر به پرداخت هزینه‌شان هستند می‌کند که اکثر آن‌ها گانگسترهای شرور این شهر هستند.

پیش از این نیز، کمپانی Focus Features و FilmNation Entertainment با مشارکت یکدیگر فیلم درامی با عنوان Promising Young Woman و با نقش‌آفرینی کری مولیگان (Carey Mulligan) را تولید کرده‌اند که این فیلم اخیراً در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر ماه ۱۳۹۹) در سینماها و در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) نیز به صورت اینترنتی منتشر شده است.

همان‌طور که گفته شد گراهام مور وظیفه کارگردانی این پروژه را بر عهده خواهد داشت و کمپانی FilmNation Entertainment نیز کار تأمین مالی آن را انجام خواهد داد. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط گراهام مور با همکاری نویسنده و بازیگری با نام جاناتان مک‌کلین (Johnathan McClain) به قلم درآورده است.

گراهام مور نیز با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با فیلم The Outfit گفت:

اگر شما یک سال پیش، زمانی که من و جاناتان (مک‌کلین) داستان این فیلم را خلق کردیم به من می‌گفتید که این پروژه اولین فیلمی خواهد بود که من با حضور بازیگران فوق‌العاده بااستعدادی مانند مارک رایلنس، زوئی دویچ، دیلن اوبرایان و جانی فلین آن را کارگردانی خواهم کرد من به شما می‌گفتم که دیوانه شده‌اید و صادقانه بگویم اگر شما در آن زمان این حرف را به من می‌زدید، (واقعاً) دیوانه بودید. این فیلم برای من و تیم سازنده آن پروژه‌ای است که عمیقاً علاقه بسیاری به آن داریم و من نمی‌توانستم شرکای بهتری را به غیر از (کمپانی‌های) FilmNation و Focus Features برای تولید این پروژه پیدا کنم.

روند تولید فیلم The Outfit به صورت رسمی در ماه مارس امسال (اسفند ماه ۱۳۹۹) در کشور انگلستان آغاز خواهد شد. از تولیدکنندگان این فیلم نیز می‌‌توان به اسکوپ واسرشتاین (Scoop Wasserstein)، بن براونینگ (Ben Browning) و امی جکسون (Amy Jackson) اشاره کرد. کمپانی‌های FilmNation و CAA Media نیز پیش از این، قرارداد حق پخش فیلم The Outfit را از طرف تیم سازنده آن با کمپانی Focus Features امضا کرده‌اند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.