زک افران و راسل کرو به فیلم The Greatest Beer Run Ever پیوستند

25 March 2021 - 14:18
فیلم The Greatest Beer Run Ever

زک افران و راسل کرو جایگزین دیلن اوبرایان و ویگو مورتنسن در فیلم بعدی پیتر فارلی می‌شوند.

این دو بازیگر اکنون در حال مذاکره‌ جهت جایگزین شدن با دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien) و ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) در فیلم استودیو‌های اپل با عنوان The Greatest Beer Run Ever هستند. وظیفه کارگردانی این فیلم را پیتر فارلی (Peter Farrelly) بر عهده خواهد داشت.

وب‌سایت Deadline علاوه بر انتشار این خبر، اعلام کرده که کارگردان این فیلم یعنی پیتر فارلی، بازیگر مطرح دیگری با نام بیل مری (Bill Murray) را نیز برای بازی در یکی از نقش‌های مکمل این پروژه در نظر گرفته است. طبق گزارش این وب‌سایت، فیلم The Greatest Beer Run Ever قرار است از ماه اوت امسال (مرداد ماه ۱۴۰۰) در کشور استرالیا و یا در نیوزیلند به صورت رسمی وارد مرحله تولید شود. علت انتخاب یکی از این دو کشور به جای کشور آمریکا نیز، وضعیت بهتر همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور‌ها نسبت به آمریکا توصیف شده است.

لازم به ذکر است که بیل مری پیش از این نیز، با پیتر فارلی در ساخت فیلم کمدی و ورزشی این کارگردان با نام Kingpin در سال ۱۹۹۶ همکاری کرده و به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی آن، در این فیلم حاضر شده است.

این پروژه بر‌اساس کتاب بسیار پرفروشی با نام The Greatest Beer Run Ever: A Memoir of Friendship, Loyalty and War ساخته خواهد شد. این کتاب را دو نویسنده‌ مشهور با نام‌های چیک دونوهو (Chick Donohue) و جی. تی. مالوی (J.T. Malloy) به قلم‌ درآورده‌اند. زک افران (Zac Efron) در این فیلم در نقش کاراکتری با نام دانوهو ظاهر خواهد شد که این کاراکتر در سال ۱۹۷۶ راهی ماجراجویی پرخطری می‌شود که در طی آن، او از کشور آمریکا به ویتنام سفر کرده تا برای رفقای کودکی‌اش در ارتش که در حال مبارزه در این کشور می‌باشند، نوشیدنی مورد علاقه‌شان را بیاورد.

به احتمال بسیار زیاد راسل کرو (Russell Crowe) نیز، در نقش خبرنگاری در کشور ویتنام ظاهر خواهد شد که با کاراکتر دانوهو در مغازه‌ای آشنا شده و به او حقایق تلخ مربوط به جنگ و دروغ‌هایی که به خورد مردم آمریکا داده‌‌اند را گوشزد می‌کند.

در عین حال نیز، به نظر می‌رسد که کارگردان این فیلم یعنی پیتر فارلی، بیل مری را برای ‌نقش‌آفرینی در نقش کاراکتری شناخته شدن در این کتاب با نام «سرهنگ» در نظر گرفته است. این کاراکتر در داستان این کتاب، سرباز بازنشسته جنگ جهانی دوم و متصدی مغازه‌ای می‌باشد که کاراکتر اصلی این فیلم یعنی دانوهو برای خرید نوشیدنی به آنجا می‌رود.

وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را پیتر فارلی با همکاری دو نویسنده دیگر با نام‌های برایان کوری (Brian Currie) و پیت جونز (Pete Jones) بر عهده داشته‌اند. از تولید‌کنندگان این فیلم نیز می‌توان به دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دون گرنجر (Don Granger) از کمپانی Skydance به همراه اندرو موسکاتو (Andrew Muscato) اشاره کرد. امی ریورا (Aimee Rivera) از کمپانی Skydance نیز به همراه دون گرنجر و دانا گلدبرگ وظیفه نظارت بر ساخت این پروژه را بر عهده خواهند داشت.

در خبر منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین مبنی بر جایگزینی دیلن اوبرایان و ویگو مورتنسن با زک افران و راسل کرو، هیچ‌گونه اشاره‌ای به علت جایگزینی این دو بازیگر در این فیلم نشده است. یکی از منابع داخلی که در ساخت این پروژه نقش دارد، به وب‌سایت کولایدر گفته‌ است که علت حذف شدن دیلن اوبرایان و ویگو مورتنسن از فیلم The Greatest Beer Run Ever،‌ تداخل در برنامه‌های کاری این دو بازیگر ‌بوده است.

کارگردان این فیلم یعنی پیتر فارلی، پیش از این نیز با همکاری ویگو مورتنسن فیلم تحسین شده‌ای با عنوان Green Book را تولید کرده‌ که مورتنسن در این فیلم، به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی آن به ایفای نقش پرداخته و پیتر فارلی نیز وظیفه کارگردانی و تولید‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

فیلم The Greatest Beer Run Ever قرار بوده دومین همکاری ویگو مورتنسن با پیتر فارلی باشد که متأسفانه این اتفاق رخ نخواهد داد. علی‌رغم این‌که زک افران و راسل کرو نیز برنامه‌های کاری شلوغی دارند، انتخاب آن‌ها برای بازی در این پروژه، قطعاً توجه بیشتری را به این فیلم جلب خواهد کرد.

زک افران در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری فصل دوم مستند شبکه اینترنتی Netflix با نام Down to Earth می‌باشد. علاوه بر این، او قرار است در فیلم بازسازی شده کمپانی Universal با عنوان Firestarter نیز به ایفای نقش بپردازد. از دیگر پروژه‌هایی که این بازیگر در برنامه‌های کاری آینده خود دارد نیز، می‌توان به نقش‌آفرینی او در نسخه جدیدی از فیلم Three Men and a Baby برای شبکه اینترنتی دیزنی پلاس اشاره کرد.

راسل کرو نیز به‌زودی در فیلم ترسناک و دلهره‌آور کمپانی Miramax با عنوان The Georgetown Project دیده خواهد شد. او همچنین قرار است در فیلم مستقلی به عنوان Rothko و با کارگردانی سم تیلور-جانسون (Sam Taylor-Wood)، در کنار آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) به ایفای نقش بپردازد.

از دیگر پروژه‌های آینده‌ای این بازیگر نیز می‌توان به نقش‌آفرینی او در مقابل استفان جیمز (Stephan James) در فیلم درام کمپانی Paramount با عنوان American Son اشاره کرد. این فیلم براساس فیلم تحسین شده فرانسوی با نام A Prophet ساخته خواهد شد و وظیفه کارگردانی آن را نیز اندرو اونووبولو (Andrew Onwubolu) ملقب به رپ‌من (Rapman) بر عهده خواهد داشت. فیلم The Greatest Beer Run Ever، پروژه‌ای بسیار جالب برای زک افران و راسل کرو می‌باشد و به احتمال بسیار زیاد این پروژه، در تاریخی در سال ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.