هارلو جین به فیلم درام I Love Us اضافه شد

24 February 2021 - 15:13
فیلم I Love Us

هارلو جین (Harlow Jane)، کیتی کسیدی (Katie Cassidy)، جسپر پولیش (Jasper Polish)، رابرت داوی (Robert Davi) و ستاره سریال Orange Is the New Black با نام جکی کروز (Jackie Cruz) برای نقش‌آفرینی در فیلم دارم جنایی و رمانتیکی با عنوان I Love Us انتخاب شده‌اند.

این پروژه، چهارمین فیلم کارگردانی شده توسط ستاره فیلم The Irishman با نام دنی ای. آبکاسر (Danny A. Abeckaser) خواهد بود که علاوه بر کارگردانی، او در این فیلم نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد.

هارلو جین و جسپر پولیش در نقش دخترهای سارق کهنه‌کاری با نام سمی سیلور (با نقش‌آفرینی دنی ای. آبکاسر) در این فیلم ظاهر خواهند شد، در حالی که کیتی کسیدی نیز نقش مادر آن‌ها را در آن ایفا خواهد کرد.

فیلم‌نامه این فیلم توسط نویسنده‌ای با نام کوستا کندیلوپولوس (Kosta Kondilopoulos) به قلم درآمده است و داستان آن بر روی کاراکتری با نام سمی سیلور تمرکز خواهد کرد که عاشق مادر مجردی می‌شود و سپس تلاش می‌کند تا بتواند راه و روش‌‌های جنایت‌کارانه خود را جهت ایجاد زندگی مشترک با او کنار بگذارد.

علاوه بر بازیگران نام برده شده، از دیگر بازیگرانی که قرار است در این فیلم حاضر شوند نیز می‌توان به جیمز مادیو (James Madio)، گرگ فینلی (Greg Finley)، کورتنی لوپز (Courtney Lopez) و دیوید جیمز الیوت (David James Elliot) اشاره کرد.

همان‌طور که گفته شد دنی ای. آبکاسر وظیفه کارگردانی فیلم I Love Us را بر عهده خواهد داشت و پیش از این نیز او در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم‌هایی از جمله Mob Town ،Blackjack:The Jackie Ryan Story و First We Take Brooklyn را بر عهده داشته است.

علاوه بر دنی ای. آبکاسر، از دیگر تولیدکنندگان این فیلم مستقل می‌توان به کایل استفانسکی (Kyle Stefanski)، مایک هرموسا (Mike Hermosa) و جف هافمن (Jeff Hoffman) اشاره کرد.

تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز شامل کیتی کسیدی، ران روف (Ron Rofe)، ایزاک گیندی (Isaac Gindi)، ادی گیندی (Eddie Gindi) و گوستاوو ناسیمنتو (Gustavo Nascimento) می‌باشند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.