رابرت دنیرو در فیلم کمدی درباره پدرم بازی خواهد کرد

15 May 2021 - 19:15

رابرت دنیرو به زودی در فیلمی کمدی براساس زندگی سباستین منس‌کالکو بازی خواهد کرد.

داستان فیلم درباره پدرم (About My Father)، برگرفته از اتفاقات زندگی سباستین مِنِس‌کالکو (Sebastian Maniscalco)، کمدین آمریکایی و رابطه وی با پدرش است. رابرت دنیرو (Robert De Niro) در این فیلم در نقش پدر منس‌کالکو به هنرنمایی خواهد پرداخت.

در این فیلم کمدی، شخصیت سباستین به پدر ایتالیایی و مهاجر خود می‌گوید که قصد دارد با نامزد آمریکایی خود ازدواج کند. پدر وی نیز از سباستین می‌خواهد تا خانواده هر دو نفر در یک آخر هفته دور هم جمع شوند تا با یکدیگر آشنا شوند.

تفاوت فرهنگی دو خانواده و عدم وجود وجه اشتراک بین آنها، سوژه اصلی فیلمی خواهد بود که توسط لورا تروسو (Laura Terruso) کارگردانی می‌شود. منس‌کالکو خود فیلم‌نامه این اثر را نیز نوشته است.

دنیرو و منس‌کالکو، در سال ۲۰۱۹ و در فیلم مرد ایرلندی (The Irishman) همبازی یکدیگر بودند و از آن زمان با یکدیگر آشنا شده بودند. این فیلم توسط لاینزگیت منتشر خواهد شد. یکی از مدیران این کمپانی درباره حضور دنیرو در این فیلم گفت:

داستان‌هایی که سباستین از پدرش برای ما تعریف کرده بود، باعث شد تا به رابرت دنیرو فکر کنیم. حقیقت این است که دنیرو فیلم‌هایش را با وسواس زیادی انتخاب می‌کند و این که وی نیز به مانند ما با فیلم‌نامه و داستان احساسی و خنده دار آن ارتباط برقرار کرده، باعث خوشحالی ما است. این دو زوج بسیار خوبی را با یکدیگر تشکیل خواهند داد.

فیلم‌برداری این فیلم قرار است از اواخر سال کنونی میلادی آغاز شود و تاکنون زمان انتشار آن مشخص نشده است.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.