تریلر انیمیشن Luca از پیکسار منتشر شد

26 February 2021 - 12:00
انیمیشن Luca

پیکسار اولین تریلر انیمیشن Luca را به تازگی منتشر کرد. این انیمیشن داستانی گیرا از موضوع دوستی در ریویرا در کشور ایتالیا است.

پس از چندین دنباله که شامل آثار پرطرفداری همچون انیمیشن‌های Incredibles 2 و Toy Story 4 می‌‏شود این کمپانی در تلاش است تا دوباره خود را نسبت به انیمیشن‌های اصیل متعهد سازد. کمپانی پیکسار سال گذشته انیمیشن Soul را در استریمر دیزنی پلاس منتشر کرد که با تحسین گسترده منتقدان همراه شد و افتخارات زیادی را کسب کرد (که از جمله آن‌ها می‌‏توان به نامزدی دو جایزه گلدن گلوب اشاره کرد). این استودیو در تلاش است تا سلسله موفقیت‌های خود را در این تابستان با اکران انیمیشن Luca که اولین تجربه کارگردانی انیمیشن ارنیک کاساروسا (Enrico Casarosa) می‌‏باشد، ادامه دهد.

انیمیشن Luca همانند انیمیشن‌های دیگر کمپانی پیکسار از مفاهیم بالایی برای روایت یک داستان بسیار انسانی استفاده می‌‏کند. این انیمیشن پیرامون دوستی بین لوکا و آلبرتو است؛ زمانی که آن‌ها خاطرات خوبی را طی یک تابستان در ریویرا ایتالیا رقم می‌‏زنند. اگرچه هر دو آن‌ها اتفاقا هیولاهای دریایی دنیای دیگری هستند که به نوعی عامل تهدید کننده‌ای برای پیچیده کردن شرایط به حساب می‌‏آید، به نظر می‌‏رسد که احتمالا دارد یک روایت بسیار جذاب باشد و اکنون بینندگان در خیال این هستند که باید چه انتظاری از این انیمیشن داشته باشند.

پس از به اشتراک گذاشتن پوستر جدید، پیکسار از اولین تریلر انیمیشن Luca رونمایی کرد.

به نظر می‌‏رسد که خلاصه داستان Luca که سال گذشته منتشر شد نشان می‌‏داد که یکی از این پسران هیولای دریایی مخفی بوده است در حالی که دیگری از ابتدا انسان بوده است. اما براساس تریلر، به نظر می‌‏رسد زمانی که آن‌ها در حال لذت بردن از تابستان هستند راز مشترکی دارند که از بقیه شهر مخفی نگه می‌‏دارند. تیزر این انیمیشن مختصر است، اما نشان می‌‏دهد انسان‌های ایتالیایی با موجودات دنیاهای دیگر خیلی مهربان نیستند؛ بنابراین جالب است که ببینید این پویایی چگونه به عمل می‌آید. این احتمال وجود دارد که Luca در هسته خود داستانی در مورد پذیرش کسانی که با شما متفاوت هستند داشته باشد. داستانی در عصر حاضر و مرتبط که می‌‏تواند پیامی قدرتمند به مخاطبان برساند. کمپانی پیکسار انیمیشن‌های خانوادگی می‌‏سازد، اما معمولا چیزی برای بزرگسالان وجود دارد تا بتوانند از آن استفاده کنند. لوکا می‌‏تواند اخلاقی داشته باشد که با همه ارتباط برقرار کند.

صرف نظر از این که داستان لوکا چگونه رقم می‌‏خورد، به نظر می‌‏رسد که این انیمیشن اثر زیبای دیگری از پیکسار است که مخاطبان انتظار آن را داشته‌اند. ریویرا ایتالیایی از لحاظ بصری خیره کننده است و باید در صفحه نمایش بزرگ (سینما) فوق‌العاده به نظر برسد. همچنین امیدوارکننده است که دیزنی برای انیمیشن Luca انتشاری تابستانه در نظر گرفته است که ادامه چندین موفقیت قبلی به حساب می‌‏آید و نشان از این است که آن‌ها اعتماد بالایی به این پروژه دارند. امیدوارم انیمیشن Luca پتانسیل مورد انتظار را برآورده کند و مورد درخشانی در رزومه تاثیرگذار این کمپانی باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.