ساخت پیش‌درآمدی بر انیمیشن Soul با نام ۲۲vs. Earth

22 April 2021 - 21:53
انیمیشن کوتاه 22 vs. Earth

انیمیشن کوتاهی به نام ۲۲vs. Earth از کمپانی پیکسار براساس شخصیت‌های انیمیشن Soul قرار است ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در استریمر دیزنی‌پلاس منتشر شود.

این انیمیشن پیش‌درآمدی بر وقایع انیمیشن Soul می‌باشد و داستان آن پیرامون روح دیرباور شماره ۲۲ با صداپیشگی تینا فی (Tina Fey) خیلی پیشتر از ملاقات با جویی گاردنر با صداپیشگی جیمی فاکس (Jamie Foxx) می‌باشد. تدوین‌گر انیمیشن Soul که در آخر هفته گذشته دو جایزه American Cinema Editors Eddie Award و ASIFA-Hollywood Annie Award را برای تدوین این انیمیشن دریافت کرد، قرار است این انیمیشن را کارگردانی کند.

کوین نولتینگ (Kevin Nolting) از عوامل باتجربه ۲۱ ساله پیکسار که تدوین‌گر دو انیمیشن محبوب Up و Inside Out نیز بوده است، گفت:

ما هنگام ساخت انیمیشن Soul، درباره این بحث می‌کردیم که چرا این روح دیرباور نمی‌خواهد روی زمین زندگی کند، اما سرانجام این موضوع در انیمیشن درج نشد. پروژه ۲۲vs. Earth فرصتی برای بررسی چند سوال بدون پاسخ ما در مورد این بود که چرا روح شماره ۲۲ این‌قدر بدبین است. من به عنوان یک فرد نسبتا بدبین، احساس می‌کردم که این موضوع بسیار مهمی است.

در این انیمیشن کوتاه، روح شماره ۲۲ از قواعد The Great Before «دنیای قبل از تولد» سرپیچی کرده و از رفتن به زمین امتناع می‌کند. او با پنج روح دیگر برای یک شورش گروهی را تشکیل می‌دهد.

نوتلینگ گفت:

فکر می‌کنم روح‌های جدید این انیمیشن را بسیار جالب می‌کنند. تقابل میان بی‌گناهی آن‌ها با انتظارات بدبینانه روح ۲۲ واقعا جذاب است. این روح‌های جدید همان چیزی هستند که روح شماره ۲۲ بود تا این که او مسیر دیگری را انتخاب کرد. این روح‌های جدید کاملا بی‌گناه هستند و توسط مشاوران دنیای قبل از تولد در حال هدایت به یک سفر بدون حادثه به سمت زمین هستند. روح شماره ۲۲ یک شکاف در این برنامه می‌بیند و سعی می‌کند آن‌ها را به سمت طرز فکر خود راهنمایی کند.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.