اولین پوستر انیمیشن جدید پیکسار با نام Luca منتشر شد

25 February 2021 - 10:02
انیمیشن Luca

کمپانی Disney اولین پوستر فیلم انیمیشنی آینده استودیوهای Pixar با عنوان Luca را منتشر کرد. این انیمیشن در شهر ساحلی بسیار زیبایی با نام ریویرای ایتالیا (Italian Riviera) روایت خواهد شد. داستان انیمیشن اورجینال Luca بر روی پسر جوانی با نام لوکا تمرکز خواهد داشت که تابستان فراموش نشدنی پر از ژلاتو (بستنی ایتالیایی)، پاستا و اسکوتر سواری‌های بی‌پایانی را در شهر ریویرای ایتالیا تجربه خواهد کرد.

لوکا ماجراجویی‌های خود را با دوست جدیدش به اشتراک می‌گذارد ولی تمام این سرگرمی‌ها و اوقات خوش آن‌ها به دلیل رازی که دوستش از او مخفی نگه داشته به خطر می‌افتد چرا که او هیولای دریایی می‌باشد که در جهان دیگری در زیر آب‌های ساحلی این شهر زندگی می‌کند.

به نظر می‌رسد که فیلم انیمیشنی Luca انتخاب جالب و پروژه‌ای متفاوت نسبت به کارهای اخیر استودیوهای پیکسار می‌باشد ولی در عین حال نیز همچنان داستان این انیمیشن مانند دیگر انیمیشن‌های این استودیو بر روی رابطه بین دو دوست تمرکز دارد.

این فیلم انیمیشنی جدید کمپانی دیزنی توسط انریکو کازاروزا (Enrico Casarosa) کارگردانی شده است. این کارگردان و طراح فیلم‌نامه‌های مصور، پیش از این نیز بر روی بسیاری از انیمیشن‌های استودیوهای پیکسار کار کرده است.

این کارگردان با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با این پروژه گفت:

انیمیشن Luca داستان عمیقاً شخصی برای من است چرا که نه تنها (داستان این انیمیشن) در شهر ریویرای ایتالیا، جایی که من بزرگ شده‌ام جریان دارد بلکه هسته این انیمیشن و تمرکز اصلی آن بر روی رابطه دوستی قرار دارد. دوستی‌های دوران کودکی اغلب ما را در مسیری که در آینده به آن‌ها تبدیل خواهیم شد سوق می‌دهد و رابطه این چنینی، قلب داستانی انیمشین Luca را تشکیل می‌دهد؛ بنابراین علاوه بر زیبایی‌های مسحورکننده شهر ساحلی ایتالیایی (این انیمیشن)، فیلم ما شامل ماجراجویی تابستانی و فراموش نشدنی است که به صورت بنیادی، (شخصیت) کاراکتر لوکا را تغییر می‌دهد.

اولین پوستر منتشر شده از این انیمیشن را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

انیمیشن Luca

محیطی که انیمیشن Luca در آن جریان دارد با دیگر انیمیشن‌های پیکسار تفاوت بسیاری دارد ولی با این حال بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم که این استودیو، چگونه از عنصر هیولای دریایی در داستان این انیمیشن استفاده کرده است. اولین تریلر این انیمیشن نیز در روز پنجشنبه توسط کمپانی دیزنی منتشر خواهد شد.

انیمیشن Luca برای پخش در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. هنوز مشخص نیست که کمپانی دیزنی این انیمیشن را در تنها سینماها به نمایش خواهد گذاشت یا این‌که مانند دیگر انیمیشن‌های خود آن را به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی دیزنی پلاس منتشر خواهد کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.