تریلر انیمیشن جدید کمپانی دیزنی با نام Encanto منتشر شد

9 July 2021 - 15:32
Encanto

استودیو‌های انیمیشن‌سازی دیزنی، علاوه بر منتشر کردن پوستر جدیدی از انیمیشن آینده خود با عنوان «افسون»، از اولین تریلر رسمی آن نیز رونمایی کرده‌اند.

فیلم انیمیشنی Encanto، شصتمین انیمیشن سینمایی Disney Animation Studios می‌باشد. این انیمیشن برای پخش در ماه نوامبر امسال در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

انیمیشن Encanto، داستان خانواده‌ای با نام مادریگال‌ها را روایت می‌کند که در شهر جادویی واقع در کوه‌های کلمبیا زندگی می‌کنند. تمام بچه‌های این خانواده به جز کاراکتر اصلی این انیمیشن با نام میرابل، دارای قدرت‌های خاصی از جمله زور زیاد یا توانایی‌های شفادهنده می‌باشند. میرابل تنها کسی از این خانواده است که هیچ قدرت ویژه‌ای را در اختیار ندارد.

او به‌زودی متوجه می‌شود که جادوی این شهر به خطر افتاده و در نهایت به این نتیجه می‌رسد که او تنها کسی است که می‌تواند این شهر جادویی را نجات دهد.

وظیفه صداپیشگی کاراکتر میرابل را در این انیمیشن، بازیگری با نام استفانی بیاتریز (Stephanie Beatriz) بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این بازیگر آرژانتینی می‌توان فیلم اخیر کمپانی برادران وارنر با نام In the Heights و سیت‌کام بسیار پرطرفدار شبکه NBC با عنوان Brooklyn Nine-Nine را نام برد.

به غیر از استفانی بیاتریز، از دیگر بازیگرانی که در این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند می‌توان به ویلمر والدراما (Wilmer Valderrama) و دایان گررو (Diane Guerrero) اشاره کرد.

وظیفه هدایت این انیمیشن فانتزی را دو کارگردان با نام‌های بایرون هاوارد (Byron Howard) و جرد بوش (Jared Bush) با همکاری یکدیگر بر عهده داشته‌اند. علاوه بر این دو نفر، چارلیز کاسترو اسمیت (Charise Castro Smith) نیز در ساخت این انیمیشن با آن‌ها همکاری کرده است. از کارهای قبلی بایرون هاوارد می‌توان به فیلم انیمیشنی بسیار پرفروش کمپانی دیزنی در سال ۲۰۱۶ با نام Zootopia اشاره کرد.

وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این انیمیشن را جرد بوش با همکاری چارلیز کاسترو اسمیت بر عهده داشته‌اند. از تولید‌کنندگان این پروژه نیز می‌توان به کلارک اسپنسر (Clark Spencer) اشاره کرد. از کارهای قبلی این تولید‌کننده می‌توان انیمیشن‌هایی از جمله Zootopia و Wreck-It Ralph را نام برد.

فیلم انیمیشنی Encanto شامل هشت آهنگ اورجینال نوشته شده توسط لین-منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda) می‌باشد. لین-منوئل میرندا یکی از همکاران طولانی مدت کمپانی دیزنی است که از سال ۲۰۱۴ و با انیمیشن Moana همکاری خود را با این کمپانی آغاز کرده و از آن موقع تا به حال آهنگ‌های اورجینال بسیاری را برای فیلم‌ها و سریال‌های این کمپانی از جمله فیلم Mary Poppins Returns و انیمیشن تلویزیونی DuckTales نوشته است.

علاوه بر آهنگ‌های انگلیسی این انیمیشن،‌ آهنگ‌هایی با زبان اسپانیایی نیز در آن شنیده خواهد داشت.

انیمیشن فانتزی Encanto برای پخش در تاریخ ۲۴ نوامبر امسال (۳ آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

پوستر منتشر شده برای این انیمیشن، به همراه تریلر به نمایش درآمده از آن را نیز می‌توان در ادامه تماشا کرد:

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

Encanto

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.