روند فیلم‌ برداری فیلم Black Panther: Wakanda Forever آغاز شد

1 July 2021 - 13:22
Black Panther: Wakanda Forever

روند فیلم‌برداری قسمت دوم فیلم «پلنگ سیاه» با عنوان «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» به صورت رسمی در شهر آتلانتا آمریکا آغاز شده است.

این خبر را رئیس استودیو‌های مارول با نام کوین فایگی (Kevin Feige) در طی مصاحبه جدیدش با وب‌سایت ورایتی اعلام کرده است.

وظیفه کارگردانی قسمت دوم این فیلم را مانند قسمت اولش، رایان کوگلر (Ryan Coogler) بر عهده خواهد داشت. او علاوه بر هدایت این پروژه، فیلم‌نامه آن را نیز خودش به قلم درآورده است.

کوین فایگی علاوه بر اعلام خبر آغاز روند فیلم‌برداری این فیلم،‌ تائید کرده که تمامی بازیگران اصلی حاضر در قسمت قبلی این فیلم، دوباره در قسمت جدید آن نیز حضور پیدا خواهند کرد.

البته همان‌طور که می‌دانید متأسفانه ستاره اصلی قسمت اول این فیلم یعنی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) در قسمت دوم آن حضور نخواهد داشت چرا که این بازیگر در سال گذشته به علت مبتلا بودن به سرطان روده بزرگ جان خود را از دست داده است. با این حال، دیگر بازیگران و عوامل ساخت حاضر در قسمت اول این فیلم، دوباره به قسمت دوم آن بازخواهند گشت.

آن‌ها مصمم هستند تا با تولید قسمت دوم این فیلم بسیار پرطرفدار، علاوه بر گسترش دادن جهان و اسطوره Black Panther، به بزرگداشت و قدردانی از زندگی و میراث بر جای گذاشته شده از بازیگر کاراکتر تی‌چالا (چادویک بوزمن) نیز بپردازند.

لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) و مارتین فریمن (Martin Freeman) نیز پیش از این، حضور خود را در این فیلم تائید کرده‌اند ولی اکنون با توجه به صحبت‌های جدید کوین فایگی درباره این پروژه، به نظر می‌رسد که دیگر بازیگران حاضر در قسمت اول این فیلم از جمله دانای گوریرا (Danai Gurira)، لتیشیا رایت (Letitia Wright)، وینستون دوک (Winston Duke)، آنجلا باست (Angela Bassett)، بازیگر برنده جایزه اسکار با نام دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) و بازیگر میهمان سریال The Falcon and the Winter Soldier شبکه اینترنتی دیزنی پلاس با نام فلورنس کازومبا (Florence Kasumba) نیز دوباره قرار است در قسمت دوم آن حاضر شده و به ایفای نقش بپردازند.

تنها بازیگر جدیدی که تا به حال خبر حضورش در فیلم Black Panther: Wakanda Forever تائید شده، ستاره سریال Narcos: Mexico با نام تنوچ هورتا (Tenoch Huerta) می‌باشد و بسیاری نیز بر این باور هستند که این بازیگر قرار است نقش کاراکتری با نام نیمور (Namor) را در این فیلم ایفا کند.

اخیراً مکان فیلم‌برداری بسیاری از پروژه‌های هالیوودی، به علت قوانین بحث‌برانگیز رأی‌گیری در ایالت جورجیا آمریکا، از این ایالت به مکانی دیگر منتقل شده‌اند ولی در این بین، رایان کوگلر با پافشاری در تصمیم خود قرار است روند فیلم‌برداری قسمت دوم این فیلم را در همین ایالت انجام دهد.

فیلم Black Panther علاوه بر فروش عظیم ۱.۳ میلیارد دلاری در باکس آفیس جهانی، باعث به وجود آمدن پدیده فرهنگی جدیدی نیز شده است. قسمت اول این فیلم، اولین فیلم ابرقهرمانی می‌باشد که توانسته به عنوان نامزد‌ دریافت جایزه بهترین فیلم، در مراسم جوایز آکادمی اسکار حضور پیدا کند. این فیلم در نهایت در سه بخش طراحی لباس، آهنگ‌های اورجینال و طراحی تولید نیز در این مراسم موفق به کسب جایزه شده است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه سال ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.