فیلم News of the World: تاریخ انتشار ۴K و بلوری مشخص شد

2 March 2021 - 21:57
فیلم News of the World

کمپانی Universal Pictures Home Entertainment زمان انتشار فرمت‌های متفاوت فیلم درخشان تام هنکس (Tom Hanks) به نام News of the World را اعلام کرده است.

داستان این فیلم که نویسندگی مشترک و کارگردانی آن توسط پل گرینگرس (Paul Greengrass) انجام شده است، چند سال بعد از اتمام جنگ داخلی اتفاق می‌افتد و هنکس را در نقش یک خواننده خبر به تصویر می‌کشد که از شهری به شهر دیگر برای خواندن (اخبار جهان) سفر می‌کند. طی سفرهایش با یک دختر جوان آلمانی برخورد می‌کند که سال‌ها توسط مردم کیووا اسیر بوده است. حالا او تصمیم می‌گیرد تا دختر را دوباره با خانواده بزرگ خود متحد کند. در طول راه، این دو نفر با روش‌های عجیبی یکدیگر را درک می‌کنند.

فیلم News of the World که در کریسمس ۲۰۲۰ در سینما‌ها اکران شد، قطعا یکی از بهترین فیلم‌های سال گذشته می‌باشد و ساختی واقعا ماهرانه دارد. این فیلم داستانی احساسی درباره ارتباطات دارد که دو ستاره با عملکردی بسیار قوی شامل هنکس و بازیگر تازه‌کار یعنی هلن زنگل (Helene Zengel) را به تصویر می‌کشد.

فیلم News of the World به صورت دیجیتال نهم ماه مارس (۱۹ اسفند) منتشر می‌شود و ۲۳ مارس (۳ فروردین) به صورت ۴K، بلوری، و دی‌وی‌دی در دسترس خواهد بود. اگر در چند ماه گذشته آن را تماشا نکرده‌اید واقعا ارزش خریدن بدون زمینه را دارد به خصوص اگر طرفدار فیلم‌های وسترن یا تام هنکس باشید.

این ویدئو خانگی به همراه یادداشت‌های گرینگرس، صحنه‌های حذف شده و تصاویری از هنکس و زنگل می‌باشد. همچنین دلیل این که چرا گرینگرس می‌خواست چنین فیلم متفاوتی (نسبت به فیلم‌های دیگرش) را بسازد نیز در این انتشار وجود دارد.

این فیلم در حال حاضر در رقابت تنگاتنگی از جایزه‌های اسکار قرار دارد که مدعی دریافت جایزه دسته‌های بهترین بازیگر نقش مکمل برای زنگل و بالاترین امتیاز اصلی به خاطر موسیقی متن از جیمز نیوتن هاوارد (James Newton Howard) می‌باشد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.