اولین تریلر فیلم Finch منتشر شد

21 September 2021 - 09:37
فیلم Finch با بازی تام هنکس

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس، اولین تریلر رسمی از فیلم Finch را منتشر کرده است.

هفته گذشته بود که پوستری از فیلم فینچ (Finch) منتشر گردید و حال نیز اولین تریلر رسمی آن منتشر شده است. از تریلر منتشر شده برای فیلم فینچ این طور برداشت می‌شود که این فیلم همانند ترکیبی از انیمیشن وال ای (Wall-E) و فیلم مریخی (The Martian) است.

در فیلم فینچ، تام هنکس (Tom Hanks) نقش مردی را بازی می‌کند که باید از عواقب ناشی از شراره‌های خورشیدی جان سالم به در ببرد. او به زودی با یک سگ دوست داشتنی دوست می‌شود و رباتی به نام جف می‌سازد تا او را در این سفر دراز و خطرناک همراهی کند. این سه سعی دارند تا به سمت غرب و فراتر از کوهستان بروند تا طوفان‌های مخرب در امان بمانند و در سفر خود نیز با مخاطرات زیادی روبه‌رو می‌شوند.

تریلر فیلم فینچ دارای یک درون مایه کمدی و احساسی است که متناسب با سبک بازی تام هنکس است. کیلیب لندری جونز (Caleb Landry Jones) نیز صداپیشگی ربات جف را بر عهده دارد. کارگردانی فیلم فینچ را میگل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik) بر عهده دارد که قبلا در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و فیلم مردان ریپو (Repo Men) سابقه کارگردانی داشته است.

کریگ لوک (Craig Luck) و آیوور پاول (Ivor Powell) فیلم‌نامه فیلم فینچ را قلم زده‌اند. فیلمبرداری فیلم فینچ در سال 2019 شروع شده بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکران آن با تاخیرهای زیادی روبه‌رو شد و در نهایت نیز سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس حق پخش این فیلم را از کمپانی یونیورسال خریداری کرد.

فیلم فینچ قرار است در تاریخ 5 نوامبر سال 2021 میلادی بر روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس عرضه گردد. در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده برای فیلم فینچ را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود مستقیم تریلر فیلم فینچ با کیفیت عالی (1080)

دانلود مستقیم تریلر فیلم فینچ با کیفیت خوب (720)

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.