اپل حق پخش فیلم علمی تخیلی و جدید تام هنکس را به دست آورد

5 May 2021 - 03:27

تام هنکس در جدیدترین فیلم خود در نقش یک مهندس رباتیک بازی کرده که برای مراقبت از سگ خود، یک ربات می‌سازد.

کمپانی اپل توانست حق پخش فیلم جدید و علمی تخیلی فینچ (Finch) با بازی تام هنکس (Tom Hanks) را به دست آورد. این فیلم پیش از این قرار بود توسط کمپانی یونیورسال منتشر شود.

فیلم فینچ که پیش از این نام آن بایوس (Bios) بود، پس از چندین مرتبه تاخیر به علت کرونا، قرار بود در ماه اوت (مرداد) امسال و از طریق سالن‌های سینما پخش شود اما اکنون این فیلم در تاریخی که هنوز مشخص نشده است، از طریق سرویس استریم اپل پلاس منتشر خواهد شد.

البته کمپانی اپل قصد دارد تا این فیلم را در فصل جوایز (ماه‌های پایانی سال میلادی) و از طریق سالن‌های سینما نیز پخش کند تا این فیلم شرایط حضور در مراسم‌ها و جشنواره‌های سینمایی را داشته باشد. یکی از شروط لازم برای شرکت یک فیلم در جشنواره‌هایی چون اسکار؛ اکران فیلم در بازه زمانی مشخص در سالن‌های سینما است.

این فیلم توسط میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik) کارگردانی شده است که سابقه ساخت چند قسمت بسیار موفق از سریال محبوب بازی تاج‌و‌تخت (Game of Thrones) را در کارنامه دارد.

برای مثال، وی کارگردان قسمت نبرد حرامزاده‌ها (Battle of the Bastards) بود و برای کارگردانی آن قسمت (قسمت نهم از فصل ششم)، موفق به بردن جایزه امی نیز شده بود.

فیلم فینچ داستان شخصیتی با همین نام و با بازی هنکس را روایت می‌کند که یکی از معدود بازماندگان فاجعه‌ای خورشیدی است. فینچ که یک مهندس رباتیک است و در کنار سگ خود زندگی می‌کند، یک ربات را می‌سازد تا پس از مرگ وی، از سگش نگهداری کند.

در ادامه این سه راهی سفری به غرب آمریکایی که اکنون نابود شده است می‌شوند به این امید که فینچ بتواند شگفتی‌ها و زیبایی‌های زنده بودن را به ربات خود نشان دهد.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.