هیو گرانت و سوفیا لیلیس به جمع بازیگران فیلم Dungeons & Dragons پیوستند

3 March 2021 - 13:20
فیلم Dungeons & Dragons

کمپانی‌های Paramount و eOne سرانجام شخصیت منفی‌ فیلم Dungeons & Dragons را انتخاب کرده‌اند. هیو گرانت (Hugh Grant) به‌تازگی برای بازی در نقش منفی اصلی این فیلم انتخاب شده است.

در عین حال نیز سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) که شهرت خود را بیشتر برای بازی در سری فیلم‌های ترسناک It به دست آورده است، به جمع دیگر بازیگران این پروژه از جمله کریس پاین (Chris Pine)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) و جاستیس اسمیث (Justice Smith) و رگه-جین پیج (Regé-Jean Page) اضافه شده است. این فیلم براساس بازی نقش‌آفرینی رومیزی بسیار پرطرفداری با نام Dungeons & Dragons ساخته خواهد شد.

بازی رومیزی Dungeons & Dragons برای پرداختن به موضوعاتی مانند بازی‌های جنگی، شکار گنج، کمپین‌ها، رفاقت و بازگشت بخت در دنیایی که انسان‌ها، الف‌ها، اورک‌ها و هزاران موجودات دیگر در آن زندگی می‌کنند شناخته شده است. این بازی رومیزی به استفاده از طاس‌های چندطرفه در محیط بازی‌اش شناخته شده است.

علاوه بر آن، این بازی توسط میزبانی با نام استاد سیاه‌چاله (Dungeon Master) مدیریت می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا داستان این فیلم کاملاً فانتزی خواهد بود یا این‌که قرار است تنها در بخش‌هایی از خط داستانی‌ آن از عنصرهای فانتزی این بازی‌ استفاده شود.

جزئیات داستانی مربوط به فیلم Dungeons & Dragons همچنان مخفی مانده ولی گفته می‌شود که هیو گرانت قرار است در نقش منفی با نام فورچ فلچر و سوفیا لیلیس نیز در نقش کاراکتری با نام دوریک در این فیلم حاضر شوند.

جاناتان گلداستاین (Jonathan Goldstein) و جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) با همکاری یکدیگر وظیفه کارگردانی این فیلم را انجام خواهند داد و کمپانی‌ eOne با همکاری پارامونت نیز، به صورت مشترک وظیفه تولید این فیلم و سرمایه‌گذاری بر روی آن را بر عهده خواهند داشت. علاوه بر آن، کمپانی eOne وظیفه توزیع این فیلم در کشورهای انگلستان و کانادا و کمپانی پارامونت نیز وظیفه پخش آن را در دیگر نقاط جهان را بر عهده خواهند داشت.

پیش از این نیز، جاناتان گلداستاین با همکاری جان فرانسیس دالی وظیفه کارگردانی فیلم بسیار موفق کمپانی New Line Cinema با نام Game Night را بر عهده داشته‌اند.

جرمی لاتچام (Jeremy Latcham) به واسطه قراردادش با کمپانی eOne که زیرمجموعه‌ای از کمپانی Hasbro می‌باشد، این پروژه را تولید خواهد کرد. برایان گلدنر (Brian Goldner) نیز از کمپانی Hasbro، یکی دیگر از تولیدکنندگان این فیلم خواهد بود.

هیو گرانت اخیراً در سریال درام شبکه HBO با نام The Undoing ظاهر شده است و او برای هنرنمایی‌اش در این سریال، نامزد دریافت جایزه‌هایی از جمله جایزه گلدن گلوب، SAG و جایزه انجمن منتقدان شده است. این بازیگر در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری صحنه‌های خود در فیلم آینده کمپانی STXfilms با عنوان Five Eyes می‌باشد. این فیلم اکشن و دلهره‌آور، بار دیگر او را با کارگردان مطرح هالیوودی با نام گای ریچی (Guy Ritchie) متحد خواهد کرد.

گای ریچی در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم‌های مطرحی از جمله فیلم کمپانی Warner Bros با نام The Man from U.N.C.L.E و همچنین فیلم کمپانی STXfilms با عنوان The Gentlemen که در سال پیش به نمایش درآمده را بر عهده داشته است.

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، سوفیا لیلیس برای بازی در نقش کاراکتری با نام بورلی مارس در فیلم اقتباسی کمپانی New Line از رمان استیون کینگ (Stephen King) با نام IT شهرت خود را به دست آورده است. سپس او پس از این فیلم، در سریال کوتاه شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان I Am Not Okay With This در کنار بازیگر دیگری با نام وایات اولف (Wyatt Oleff) حاضر شده است. جدیدترین کار به نمایش درآمده از او نیز، فیلم کمپانی آمازون با نام Uncle Frank می‌باشد که او در این فیلم نقش مقابل کاراکتر پل بتانی (Paul Bettany) را نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.