پروژه جدید کارگردان فیلم ترسناک Relic مشخص شد

20 March 2021 - 12:45
فیلم Apartment 7A

کارگردان فیلم ترسناک و دیدنی «یادگار» یعنی ناتالی اریکا جیمز، قرار است که با همکاری بازیگر و تولیدکننده مطرح هالیوودی، جان کرازینسکی پروژه بزرگی را تولید کنند.

این پروژه Apartment 7A نام دارد و ناتالی اریکا جیمز (Natalie Erika James) و جان کرازینسکی (John Krasinski) به ترتیب وظیفه کارگردانی و تولید‌کنندگی آن را برای کمپانی Paramount Pictures بر عهده خواهند داشت. براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، ناتالی اریکا جیمز همچنان در حال کار بر روی داستان این فیلم می‌باشد ولی با این حال گفته شده که فیلم Apartment 7A در ژانر تریلر روان‌شناختی تولید خواهد شد.

اریکا جیمز علاوه بر کارگردانی این پروژه، قرار است که فیلم‌نامه آن را نیز با همکاری نویسنده دیگری به قلم درآورد. اگر فیلم Apartment 7A، چیزی شبیه به پروژه قبلی او یعنی فیلم Relic باشد، می‌توان انتظار داشت که توجه‌های زیادی به این پروژه جلب شود.

چیزی که پروژه قبلی او یعنی فیلم Relic را از دیگر فیلم‌های مشابه این ژانر (ترسناک) متمایز کرده، دید منحصر به فرد این کارگردان و احساس بسیار شخصی که در این فیلم وجود داشته می‌باشد. ناتالی اریکا جیمز پیش از این نیز در پادکست The Witching Hour with Haleigh and Perri، با وب‌سایت کولایدر درباره تجربه‌اش در ساخت فیلم Relic و پروژه‌های آینده‌اش صحبت به میان آورده است.

بخشی از صحبت‌های او در این پادکست را می‌توان در ادامه خواند:

من در حال نوشتن تعدادی (فیلم‌نامه) هستم و همه آن‌ها جزء ژانرهای فرعی (فیلم‌های) ترسناک به حساب می‌آیند و (برای من) بسیار شخصی می‌باشند. (با خنده) من نمی‌دانم که چگونه به شکل دیگری فیلم‌نامه بنویسم چرا که احساس می‌کنم وقتی که شما حدود دو سال از زندگی‌تان را وقف یک چیزی می‌کنید (ساخت فیلمی)، حتماً آن پروژه باید برای شما اهمیت داشته باشد.

بله، هر سه تای آن‌ها (پروژه‌هایی شخصی هستند) ولی به این معنی نخواهند بود که (فیلم‌نامه) آن‌ها براساس تجربه‌های شخصی من نوشته شده باشند. این پروژه‌ها بیشتر در مورد سؤال‌های شخصی یا ترس‌های شخصی (یک فرد) می‌باشند و برای من نیز، ساختن یک فیلم بهترین راه برای پرسیدن سؤال‌های بزرگ فلسفی در زندگی یک فرد است.

فیلم Relic نیز از آن دسته از فیلم‌هایی بوده که علاوه بر مطرح کردن‌ سؤال‌هایی بزرگ و مهم، از بررسی واقعیت‌‌های تاریک و ناامیدکننده بیماری آلزایمر در عزیزانمان ابایی نداشته است. وجود این‌گونه موارد بوده که باعث شده توجه‌های بسیاری به این فیلم در زمان پخش اولیه آن در مراسم Sundance Midnight (بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا) جلب شود و همچنین باعث شود که این فیلم در اکثر لیست‌ها، در بین بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۰ قرار گیرد.

فیلم ترسناک قبلی جان کرازینسکی یعنی فیلم A Quiet Place نیز قرار بوده که حدود یک سال پیش در سینماها به نمایش درآید ولی به علت آغاز همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی اکثر سینماها از آن موقع تا به حال با تأخیرهای متعددی مواجه شده است. در حال حاضر این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ سپتامبر سال جاری (۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود ولی با این حال، همچنان احتمال تأخیر دوباره آن نیز وجود دارد. جان کرازینسکی علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، وظیفه کارگردانی و تولید‌کنندگی آن را نیز برای کمپانی Paramount Pictures بر عهده داشته است. او در حال حاضر زمان زیادی را برای تولید پروژه‌های دیگر در اختیار دارد.

هنوز مشخص نیست که فیلم Apartment 7A قرار است در چه زمانی به نمایش گذاشته شود و یا حتی این‌که داستان آن درباره چه چیزی خواهد بود ولی با این وجود و با توجه به همکاری ناتالی اریکا جیمز و جان کرازینسکی در ساخت آن، این پروژه ترسناک قطعاً یکی از فیلم‌های بسیار جالب و هیجان‌انگیزی می‌باشد که قرار است در آینده پخش شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.