جف نیکولز اسپین آفی برای A Quiet Place Part II می سازد

6 June 2021 - 13:18
فیلم A Quiet Place

در آخر هفته بازگشایی بعد از دوره همه‌گیری ویروس کرونا، حالا فیلم A Quiet Place Part II توسط یک اسپین‌آف که قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود ادامه خواهد یافت.

نکته جالب این است که جان کرازینسکی (John Krasinski) به عنوان کارگردان این اسپین‌اف بازنمی‌گردد و در عوض کار خود را به کارگردان مطرح یعنی جف نیکولز (Jeff Nichols) واگذار می‌کند. نیکولز پیشتر روی فیلم‌های خارق‌العاده‌ای از جمله Take Shelter در سال ۲۰۱۱ و Midnight Special در سال ۲۰۱۶ کار کرده است.

هنگامی که این خبر غروب جمعه منتشر شد، چندین رسانه به غلط گزارش کردند که فیلمی که نیکولز کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت سومین قسمت A Quiet Place خواهد بود. واقعیت این است که فیلمی که او کارگردانی آن را بر عهده دارد اسپین‌آف این فرنچایز است. نیکولز تنها قرار نیست در قسمت فیلم‌برداری این پروژه فعالیت کند، بلکه او همچنین فیلم‌نامه آن را به قلم خود می‌نویسد.

در مورد این که آیا هنوز قسمت سومی برای این فرنچایز وجود خواهد داشت که خط داستانی اصلی فرنچایز را ادامه دهد یا خیر، باید گفت که مشخص نیست که فرنچایز در چه جهتی حرکت خواهد کرد یا چه کسی کارگردانی ادامه آن را بر عهده خواهد داشت. پیشتر، کرازینسکی در یک مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری Collider، نکاتی را در مورد چگونگی شکل‌گیری یک دنباله دیگر عنوان کرد که به دنبال گسترش دنیایی است که خلق کرده است.

جالب است، من واقعا هنگامی که قسمت اول آن را می‌ساختم تصور نمی‌کردم که قسمت دومی هم وجود خواهد داشت. من آتش را با کمی فاصله در قسمت اول قرار دادم ولی بعد‌ها مدام به این فکر می‌کردم که جالب‌تر نبود که به دنبال این باشیم که این آتش به چه چیزی منجر خواهد شد؟ چه کسی در انتهای این آتش قرار دارد؟ اما من هیچوقت به فکر دنباله این فیلم نبودم. در نتیجه هنگامی که شروع به نوشتن قسمت دوم این فرنچایز کردم، کار خود را با آتش‌ها آغاز کردم. بنابراین این‌بار، فکر می‌کنم وقتی مغز من در مورد سوالاتی مثل “این بعدا چه معنایی خواهد داشت” برود، شروع به نوشتن یادداشت‌هایی خواهم کرد که بتوانم خود را برای قسمت سوم آن آماده کنم.

با آتش‌های بالقوه بیشتر در افق ساخت و کارگردان هیجان‌آور جدید که به این فرنچایز اضافه شده است، انتظار را برای سومین فیلم این مجموعه که قرار است سال ۲۰۲۳ منتشر شود بسیار بالا می‌برد. این که این فیلم جدید قرار است یک داستان کاملا تازه را با یک دیدگاه خلاقانه جدید روایت کند، پتانسیل گسترش جهان را به قلمروی ناشناخته باز خواهد کرد. فیلم اول در نوع خود نادر بود زیرا براساس یک مفهوم اصلی در مقابل بازسازی یک ملک موجود (زمین کنونی) ساخته شده بود. امید است که فیلم‌های جدید این فرنچایز چالش را ادامه دهند و جهت‌های تازه‌ای به داستان بدهند.

قسمت دوم این فرنچایز یعنی Quiet Place Part II در حال حاضر در سینما‌ها موجود می‌باشد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.