بهترین فیلم های امیلی بلانت

30 May 2021 - 23:00

در مقاله امروز گلچینی از بهترین فیلم‌هایی که امیلی بلانت نقش آفرینی کرده است را گردآوری کرده‌ایم. امیلی بلانت ۳۸ ساله در طول دوران حرفه‌ای خود موفق به کسب جایزه گلدن گلوب و بفتا شده است. او همچنین برای بازی در نقش مادر باردار در فیلم A Quiet Place جایزه SAG را بدست آورده است. بلانت با هنرنمایی‌های خود در نقش‌های مختلف استعداد بازیگری خود را به رخ دیگران کشیده است و در بین مخاطبان محبوبیت زیادی را کسب کرده است. در قسمت زیر فهرستی از بهترین فیلم‌های امیلی بلانت فراهم شده است. در صورتی که تابه‌حال هنرنمایی امیلی بلانت را در این فیلم‌ها تماشا نکرده‌اید توصیه می‌کنیم امتحان کنید.

The Devil Wears Prada

فیلم The Devil Wears Prada از رمانی با همین نام نوشته‌ی لارن ویزبرگر اقتباس شده است. یکی از بهترین فیلم‌های امیلی بلانت در مقابل آن هاتاوی و مریل استریپ. او در نقش دستیار میراندا (استریپ) یکی از بهترین اجراها را برعهده دارد. او برای اجرای این نقش نامزد گلدن گلوب شد.

Edge of Tomorrow

در فیلم Edge of Tomorrow شاهد هنرنمایی تام کروز (Tom Cruise) و امیلی بلانت هستیم. این فیلم درباره شیمی بین ستاره‌ای است. بلانت در این فیلم نقش نگهبان تام کروز به نام ریتا وراتاسکی، ملقب به فرشته وردون Angel of Verdun، را ایفا می‌کند. او در این فیلم یکی از بهترین نمایش‌های علمی-تخیلی در نوع خود را پس از ایفای نقش سیگورنی ویور در فیلم بیگانگان (Aliens 1986) به نمایش می‌گذارد.

Looper

فیلم هیجان انگیز و اکشن Looper ساخته ریان جانسون که در سال ۲۰۱۲ در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد، به همگان ثابت کرد که ژانر علمی تخیلی چقدر پیشرفت کرده است. بلانت در این فیلم مقابل بروس ویلیس و جوزف گوردون-لویت، در نقش سارا، مادر Cid با بازی پیرس گاگن ظاهر می‌شود. رفتارهای آرامش بخش او به اندازه لحظات وحشیانه و تفنگ ساچمه‌ای بد او در فیلم تأثیرگذار است.

Sicario

هنگامی که مبادله مواد مخدر ازطریق مرزهای آمریکا و مکزیک به خطر می‌افتد، اف‌بی‌آی یکی از کارمندان آرمانگرای خود یعنی کیت میسر (امیلی بلانت) را اجیر می‌کند تا ریشه معامله مواد در این ناحیه را خشکانده و گروه کارتلی که مسبب بمب گذاری در آمریکا و کشته شدن بسیاری از افراد تیم بوده‌اند را به سزای اعمالشان برساند. کیت در این ماموریت با واقعیت‌های دردناکی روبرو می‌شود که قبلا هیچگاه از آن‌ها خبر نداشته است.

Your Sister’s Sister

فیلم Your Sister’s Sister یکی از بهترین فیلم‌های امیلی بلانت ساخته لین شلتون است که نه تنها اجرای زیبای بلانت را نمایش می‌دهد، بلکه نشان دهنده همکاری موفق او با ستاره‌هایی همچون رزمری دویت و مارک دوپلاس است. فیلمی با روایتی متفاوت و معصومیتی که در شخصیت‌ها نمایان است.

Sunshine Cleaning

فیلمی از کریستین جفس با حضور ایمی آدامز در نقش اصلی که حضور بلانت در سایه قرار گرفته است. شخصیت نورا با بازی بلانت شخصیتی غیرقابل اعتماد در زندگی رز است که در پایان استقلال خود را نشان می‌دهد. صحنه‌هایی که این دو لباس‌های کثیف را می‌شویند حقیقتاً دیدنی و بامزه است.

The Girl On The Train

این فیلم بر اساس رمان محبوب و پر فروش دختری در قطار، اثر پائولا هاوکینگز ساخته شده است. امیلی بلانت این بار در نقش دختری به نام ریچل ظاهر شده، کسی که هر روز سوار قطار شده و از خانه به محل کارش می‌رود. ریچل از پنجره قطار، ساختمان‌ها و افراد بسیاری را می‌بیند اما تماشای یک زوج جوان به نام‌های مگان (هالی بنت) و اسکات (لوک ایوانز) برای او جذابیت خاصی دارد. یک روز از همین روزها، ریچل صحنه عجیب و غریبی را در حیاط منزل این زوج مشاهده کرده و سریع نزد پلیس می‌رود. اما کنجکاوی ریچل پیرامون این موضوع او را با خطری جدی مواجه می‌کند.

A Quiet Place

موجودات نابینا اما حساس به صدا و بسیار پلید، در کمین انسان‌ها هستند. در این میان خانواده ابوت سعی دارند از یکدیگر محافظت کرده و از مهلکه جان سالم به در ببرند. تنها وسیله آن‌ها برای رساندن منظور خود به دیگری زبان اشاره است، تا مبادا موجودات وحشی از حضور آن‌ها آگاه شوند. امیلی بلانت این بار در نقش مادر خانواده یعنی اولین به روی صحنه رفته و بازی خیره کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد. قسمت دوم A Quiet Place نیز در حال فیلم‌برداری است و به زودی اکران می‌شود.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.