تاریخ پخش قسمت سوم فیلم A Quiet Place مشخص شد

5 June 2021 - 14:11

در پی فروش فوق‌العاده‌ فیلم «یک مکان ساکت: بخش ۲» در هفته اول اکرانش در باکس آفیس، کمپانی پارامونت اکنون تاریخ پخش سومین قسمت از این فرنچایز را اعلام کرده است.

قسمت سوم این فیلم برای پخش در سال ۲۰۲۳ در سینماها،‌ برنامه‌ریزی شده است.

برخلاف دو قسمت قبلی آن، وظیفه کارگردانی قسمت سوم این فرنچایز را به جای جان کرازینسکی (John Krasinski)،‌ کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام جف نیکولز (Jeff Nichols) بر عهده خواهد داشت.

ایده داستانی قسمت سوم این فیلم را نیز همچنان خود جان کرازینسکی مطرح کرده است. در مصاحبه اخیر این بازیگر و کارگردان با وب‌سایت Rotten Tomatoes، او اعلام کرده که به‌تازگی فیلم‌نامه قسمت سوم را تحویل جف نیکولز داده و همچنین قسمت سوم این فرنچایز، بیشتر شبیه به اسپین‌آفی خواهد بود تا ادامه‌ای بر دو قسمت قبلی آن.

تولیدکنندگان قسمت سوم این فرنچایز ترسناک را مایکل بی (Michael Bay)، اندرو فرم (Andrew Form)، برد فولر (Brad Fuller) و جان کرازینسکی تشکیل می‌دهند و آلیسون سیگر (Allyson Seeger) نیز تهیه‌کننده اجرایی این قسمت خواهد بود.

جف نیکولز برای کارگردانی فیلم تریلر روان‌شناختی کمپانی سونی در سال ۲۰۱۱ با عنوان Take Shelter که ابتدا در جشنواره فیلم ساندنس (بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا محسوب می‌شود) به نمایش درآمده، توانسته برنده جایزه بین‌المللی منتقدان جشنواره کن شود. از دیگر فیلم‌های مطرح این کارگردان نیز می‌توان به فیلم علمی‌-تخیلی کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۱۶ با عنوان Midnight Special اشاره کرد. داستان این فیلم درباره پسری با قدرت‌های ویژه می‌باشد که به همراه پدرش در حال فرار از دست نیرو‌های دولتی و فرقه‌های پنهانی هستند.

از بازیگران حاضر در قسمت دوم فیلم A Quiet Place می‌توان به جان کرازینسکی، امیلی بلانت (Emily Blunt) و میلیسنت سیموندز (Millicent Simonds) اشاره کرد. این فیلم توانسته با فروش ۵۸ میلیون دلاری در هفته‌ اول اکرانش در سینماها، عملکرد بسیار خوبی را از خود در باکس آفیس بر جای بگذارد. میزان فروش این فیلم در هفته دوم اکرانش در باکس آفیس نیز، مبلغی بالغ‌بر ۲۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

داستان قسمت دوم این فرنچایز نیز همچنان درباره خانواده ابوت می‌باشد. در این قسمت نیز این خانواده بار دیگر، جهت زنده ماندن در دنیای آخرالزمانی این فیلم تمام تلاش خود را کرده‌اند. آن‌ها با قبول کردن ریسک برخورد با موجوداتی وحشتناک و ناآشنا در دنیای بیرون، راهی ماجراجویی دیگر در این دنیای آخرالزمانی شده‌اند.

مانند فیلم Godzilla vs. Kong کمپانی برادران وارنر، انتظار می‌رود که فیلم A Quiet Place 2 کمپانی پارامونت نیز بتواند در سینماهای کشور‌های آمریکا و کانادا، از مرز فروش ۱۰۰ میلیون دلاری عبور کند.

قسمت اول این فرنچایز با بودجه ساخت ۱۷ میلیون دلاری، تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک پخش شده در هفته اول اکرانش در سینماها شده و در کل توانست با فروش جهانی ۳۴۰ میلیون دلاری، عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود در باکس آفیس بر جای بگذارد.

کمپانی پارامونت، تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش قسمت سوم این فرنچایز را ۱۳ مارس سال ۲۰۲۳ (۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱) اعلام کرده است.

منبع: ورایتی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.