رگه-ژان پیج به فیلم مهیج The Saint پیوست

29 July 2021 - 15:00
The Saint

رگه-ژان پیج قرار است علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم جدید کمپانی پارامونت با نام «قدیس»، وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را نیز بر عهده داشته باشد.

این پروژه ریبوتی برای فیلم سال ۱۹۹۷ کمپانی پارامونت با همین عنوان می‌باشد. علاوه بر انتخاب رگه-ژان پیج (Regé-Jean Page) برای بازی در این فیلم، کمپانی پارامونت بازیگر و نمایشنامه‌نویسی با نام کوام کوئی-آرماه (Kwame Kwei-Armah) را نیز، جهت به قلم درآوردن فیلم‌نامه این پروژه استخدام کرده است. فیلم The Saint قرار است عنوانی ماجراجویانه و هیجان‌انگیز باشد.

رگه-ژان پیج، شهرت خود را برای بازی در سریال بسیار پرطرفدار شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان Bridgerton به دست آورده است. فیلم The Saint، دومین پروژه‌ این بازیگر با همکاری کمپانی پارامونت خواهد بود چرا که او پیش از این نیز جهت بازی در فیلم دیگر این کمپانی با نام Dungeons & Dragons استخدام شده است.

از تولید‌کنندگان این پروژه می‌توان به لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura)، برد کرووی (Brad Krevoy) و رابرت ایوانز (Robert Evans) اشاره کرد. متأسفانه رابرت ایوانز جان خود را در سال ۲۰۱۹ از دست داده است ولی نام او همچنان به عنوان یکی از تولید‌کنندگان این پروژه در تیتراژ این فیلم، به نمایش گذاشته خواهد شد.

این فیلم براساس رمان ماجراجویی نوشته شده در اوایل قرن بیستم با عنوان The Saint ساخته خواهد شد. این رمان توسط نویسنده‌ای با نام لسلی چارتریس (Leslie Charteris) به قلم درآمده است. داستان این رمان بر روی مرد مرموزی با نام سیمون تمپلار تمرکز داشته که جنایتکاران بسیاری را از پای درآورده است. این کاراکتر به‌قدری محبوب بوده که حتی از او در کمیک بوک‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی نیز استفاده شده است.

از پروژه‌های قبلی ساخته شده براساس این رمان، می‌توان به سریال بریتانیایی The Saint در سال‌ ۱۹۶۲ با نقش‌آفرینی راجر مور (Roger Moore) در نقش اصلی و همچنین فیلم سال ۱۹۹۷ کمپانی پارامونت با همین عنوان و با نقش‌آفرینی وال کیلمر (Val Kilmer) در نقش سیمون تمپلار اشاره کرد.

نقش‌آفرینی رگه-ژان پیج در سریال پرطرفدار Bridgerton، او را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیگران هالیوودی حال حاضر کرده و حتی منتشر شدن خبر حضور نداشتنش در فصل دوم این سریال نیز، طرفداران بسیاری را ناراحت کرده است. درست است که حضور نداشتن این بازیگر در فصل دوم سریال Bridgerton، ناراحت‌کننده است ولی خوشبختانه او قرار است در آینده در پروژه‌های مختلف و هیجان‌انگیزی دیده شود.

به غیر از این پروژه و فیلم فانتزی Dungeons & Dragons، از کارهای آینده این بازیگر می‌توان به نقش‌آفرینی او در فیلم پرهزینه شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان The Gray Man و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله کریس ایوانز (Chris Evans) و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) اشاره کرد. وظیفه کارگردانی فیلم The Gray Man بر عهده برادران روسو (Russo) می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که فیلم The Saint برای پخش در چه زمانی آماده خواهد شد ولی با این حال طرفداران سریال Bridgerton، قطعاً با دیدن نام این بازیگر در این پروژه هیجان‌زده خواهند شد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.