تریلر جدیدی از فیلم ترسناک Candyman منتشر شد

26 June 2021 - 13:43
Candyman

کمپانی یونیورسال اخیراً با انتشار پوستر جدیدی از فیلم آینده خود با عنوان «کندی‌من»، از تریلر جدید این فیلم نیز رونمایی کرده است.

فیلم Candyman ریبوتی از فیلم ترسناک بسیار پرطرفداری با همین عنوان در دهه ۱۹۹۰ می‌باشد که سرانجام قرار است در سال جاری در سینماها به نمایش گذاشته شود. تریلر جدید به نمایش درآمده از این فیلم مورد انتظار، وعده فیلمی بسیار جذاب و ترسناک را می‌دهد.

علاوه بر رونمایی از تریلر جدید این فیلم، کمپانی یونیورسال پوستری را نیز از آن منتشر کرده تا به مخاطبان خود یادآوری کند که این فیلم به‌زودی در سینماها پخش خواهد شد و آن‌ها مجبور نیستند که مدت زمان طولانی را جهت تماشای این فیلم منتظر بمانند.

وظیفه کارگردانی فیلم ترسناک Candyman را فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان آمریکایی با نام نیا داکوستا (Nia DaCosta) بر عهده داشته است. او علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه این پروژه را نیز خودش با همکاری وین روزنفیلد (Win Rosenfeld) و جردن پیل (Jordan Peele) به قلم درآورده است. از تولیدکنندگان این فیلم نیز می‌توان به جردن پیل، وین روزنفیلد و ایان کوپ (Ian Cooper) اشاره کرد.

از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II)، تیونا پریس (Teyonah Parris)، کولمن دومینگو (Colman Domingo) و ناتان استیورات-جارت (Nathan Jarrett-Stewart) اشاره کرد.

یحیی عبدالمتین دوم در این فیلم ترسناک، در نقش هنرمندی از شهر شیکاگو با نام آنتونی مک‌کوی که تمام فکر و ذهنش به افسانه محلی با نام کندی‌من معطوف شده، نقش‌آفرینی کرده است.

در تریلر جدید به نمایش گذاشته شده از فیلم Candyman، دوباره از صحنه‌های انیمیشنی فوق‌العاده‌ای که در سال گذشته از این فیلم به نمایش درآمده بود، استفاده شده است. علاوه بر این، در این تریلر می‌توان بازگشت کاراکتر کندی‌من و احتمالاً میزبان جدیدی برای این روح کینه‌توز را مشاهده کرد.

با وجود این‌که فیلم اصلی Candyman در سال ۱۹۹۲، شامل صحنه‌های ترسناک و خونین بسیاری بوده ولی به نظر می‌رسد که فیلم جدید آن، بسیار ترسناک‌تر و خونین‌تر از فیلم اصلی باشد چرا که حتی زنبور‌های نمادینی که به این کاراکتر نسبت داده شده نیز در این تریلر دیده می‌شود.

فیلم Candyman قرار است در تاریخ ۲۷ اوت امسال (۵ شهریور ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

تریلر جدید به نمایش درآمده از این فیلم را می‌توان از طریق این لینک و پوستر جدید منتشر شده از آن را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

Candyman

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.