واکنش یحیی عبدالمتین دوم به شروع فیلم برداری Aquaman 2

18 June 2021 - 00:50
فیلم Aquaman 2

به نظر می‌رسد که یحی عبدالمتین دوم روند فیلم‌برداری فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را آسان گرفته است.

در حالی که هم‌بازیان این بازیگر مثل پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و امبر هرد (Amber Heard) با انتشار تصاویری شوق خود را برای رفتن به باشگاه برای تمرین ایفای نقش کاراکتر‌های خود ابراز کردند، بازیگر کاراکتر Black Manta یعنی یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) به وضوح ترجیح می‌دهد روی یک تخت خواب راحت ریلکس کند.

دنباله پردرآمدترین اثر اقتباس کمپانی DC از کمیک‌هایش، قرار است فیلم‌برداری خود را به زودی شروع کند و همین چند روز پیش بود که کارگردان این فیلم یعنی جیمز وان (James Wan) عنوان رسمی دومین سفر انفرادی جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش کاراکتر آرتور کری را اعلام کرد. انتظار می‌رود که عبدالمتین دوم با داشتن نقشی جزئی در فیلم اول، نقشی بزرگتر در دنباله Aquaman and the Lost Kingdom داشته باشد. کاراکتر دیوید کین او هنوز کینه قهرمان داستان را به خاطر کشتن پدرش در دل دارد و در صحنه‌هایی به نظر می‌رسد که Black Manta توسط کاراکتر دکتر دیوید شین با بازی رندال پارک (Randall Park) از دریا نجات می‌یابد تا با هم تیم شوند و برای آرتور ایجاد مشکل کنند.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom تنها یکی از پروژه‌های درجه یک عبدالمتین دوم در کنار بازسازی فیلم Candyman، چهارمین دنباله فرنچایز The Matrix و فیلم Ambulance and Emergency Contact از مایکل بی (Michael Bay) می‌باشد. ناگفته نماند که عبدالمتین دوم پیشتر تاثیر زیادی در سریال Watchmen از شبکه HBO و فیلم The Trial of the Chicago 7 از آرون سورکین (Aaron Sorkin) گذاشته است.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در حال حاضر قرار است ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) منتشر شود. در قسمت زیر می‌توانید تصویر منتشر شده از این بازیگر را مشاهده نمایید.

یحیی عبدالمتین

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.