مایلز تلر جایگزین آرمی همر در سریال The Offer شد

29 May 2021 - 13:31
The Offer

مایلز تلر قرار است به جای آرمی همر در سریال کوتاه شبکه اینترنتی پارامونت پلاس با نام The Offer که درباره ساخته شدن فیلم «پدرخوانده» می‌باشد، نقش‌آفرینی کند.

این بازیگر قرار است در نقش تولید‌کننده‌ فیلم The Godfather با نام آلبر اس. رودی (Albert Stotland Ruddy) در این سریال به ایفای نقش بپردازد. داستان سریال کوتاه The Offer، به بررسی تجربه کاری این فیلم‌ساز کانادایی در حین ساخت فیلم کلاسیک The Godfather در سال ۱۹۷۲ می‌پردازد.

این فیلم‌ساز مشهور، برای ساخت قسمت اول این فیلم برنده جایزه اسکار شده است. همچنین قسمت دوم آن با عنوان The Godfather Part II نیز مانند قسمت اول، جایزه بهترین فیلم را در آکادمی اسکار از آن خود کرده است. با وجود این‌که او در ساخت قسمت دوم این فیلم نقشی نداشته ولی با این حال او در سه دهه بعد، با تولید فیلم Million Dollar Baby برنده دومین جایزه اسکار خود شده است.

سریال The Offer، سریالی ده قسمتی خواهد بود که وظیفه تولید آن را بخش تلویزیونی کمپانی پارامونت بر عهده خواهد داشت. فیلم‌نامه این سریال را دو نویسنده با نام‌های نیکی توسکانو (Nikki Toscano) و مایکل تالکین (Michael Tolkin) با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند. مایکل تالکین پیش از این نیز، بر روی سریال کوتاه نامزد دریافت جایزه امی با نام Escape at Dannemora کار کرده است.

کارگردان و بازیگر بریتانیایی با نام دکستر فلچر (Dexter Fletcher) نیز وظیفه کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشت. او جزء تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز خواهد بود. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Offer می‌توان به نیکی توسکانو، مایلز تلر (Miles Teller)، لسلی گریف (Leslie Grief) و البته خود آلبر اس. رودی اشاره کرد. روند فیلم‌برداری این پروژه در ماه‌های آتی به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

مایلز تلر قرار است به‌زودی در مقابل تام کروز (Tom Cruise) در فیلم آینده و مورد انتظار کمپانی پارامونت با عنوان Top Gun: Maverick دیده شود. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۹ نوامبر سال جاری (۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود. از کارهای گذشته این بازیگر نیز می‌توان به فیلم درام سال ۲۰۱۰ کمپانی Lionsgate با نام Rabbit Hole، فیلم رمانتیک و تحسین شده کمپانی A24 با عنوان The Spectacular Now، فیلم درام روان‌شناختی Whiplash، فیلم ورزشی و بیوگرافی Bleed for This و سریال درام جنایی شبکه اینترنتی آمازون با نام Too Old to Die Young اشاره کرد.

از کارهای آینده او نیز می‌‌توان فیلم علمی‌-تخیلی کمپانی نتفلیکس با نام Escape from Spiderhead را نام برد. او قرار است در این فیلم در نقش مقابل کریس همسورث (Chris Hemsworth) ظاهر شود. وظیفه کارگردانی این فیلم را کارگردان آمریکایی با نام جوزف کوشینسکی (Joseph Kosinski) بر عهده داشته و این فیلم،‌ سومین پروژه‌ای است که مایلز تلر در ساخت آن با این کارگردان همکاری کرده است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.