اولین تریلر فیلم Snake Eyes منتشر شد

17 May 2021 - 12:06
Snake Eyes

کمپانی پارامونت به‌تازگی از اولین تریلر رسمی فیلم «چشمان مار» رونمایی کرده است.

این فیلم، به عنوان اسپین‌آفی برای سری فیلم‌های علمی‌-تخیلی و اکشن G.I. Joe ساخته شده است. داستان این فیلم بر روی کاراکتری با نام Snake Eyes که یکی از اعضای اصلی واحد نظامی ویژه‌‌ای با نام G.I. Joe می‌باشد و نحوه پیدایش این کاراکتر تمرکز دارد.

فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins، همان‌طور که از عنوانش نیز پیداست، به داستان پیدایش این کاراکتر و پیشینه داستانی‌اش در دنیای فرنچایز G.I. Joe می‌پردازد. این کاراکتر پیش از این، در سری فیلم‌های G.I. Joe به عنوان مبارزی بسیار خطرناک و کشنده که همیشه ماسکی را بر صورت خود زده، ظاهر شده است.

بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم چه اتفاقی در گذشته این کاراکتر رخ داده که باعث شده او همیشه ماسکی را بر صورت خود بزند و چهره‌اش را پنهان کند. کمپانی پارامونت پیش از این نیز، پوستر‌ها و تصاویر متعددی را از این فیلم به اشتراک گذاشته است و اکنون با منتشر شده اولین تریلر رسمی آن، می‌توان نگاه کامل‌تری را به این فیلم انداخت.

فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins توسط کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آلمانی با نام روبرت شونتکه (Robert Schwentke) کارگردانی شده است. این کارگردان در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم‌هایی از جمله فیلم کمدی و اکشن Red با نقش‌آفرینی بروس ویلیس (Bruce Willis) و فیلم علمی-تخیلی کمپانی یونیورسال با عنوان R.I.P.D. و با نقش‌آفرینی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) را بر عهده داشته است. فیلم‌نامه این فیلم را نیز نویسنده یونانی-آمریکایی با نام ایوان اسپیلوتوپولوس (Evan Spilotopoulos) به قلم درآورده است.

از کارهای پیشین این نویسنده می‌توان به نوشتن فیلم‌نامه فیلم فانتزی و اکشن کمپانی یونیورسال با عنوان The Huntsman: Winter’s War و فیلم موزیکال کمپانی دیزنی با نام Beauty and the Beast اشاره کرد. نقش کاراکتر Snake Eyes را در این فیلم، بازیگری با نام هنری گلدینگ (Henry Golding) ایفا کرده است. این بازیگر در کارنامه خود در فیلم‌هایی از جمله فیلم رمانتیک و کمدی کمپانی برادران وارنر با نام Crazy Rich Asians و فیلم کمدی تلخی کمپانی Lionsgate با عنوان A Simple Favor نقش‌آفرینی کرده است.

به غیر از هنری گلدینگ، از دیگر بازیگرانی که در فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به اندرو کوجی (Andrew Koji)، اورسولا کوربیرو (Úrsula Corberó)، سامارا ویوینگ (Samara Weaving)، هاروکا آبه (Haruka Abe)، طاهیرو هیرا (Tahehiro Hira) و ایکو اویس (Iko Uwais) اشاره کرد. اندرو کوجی در نقش کاراکتری با نام سایه طوفان (Storm Shadow)، اورسولا کوربیرو در نقش بارونس (The Baroness)، سامارا ویوینگ در نقش اسکارلت، هاروکا آبه در نقش آکیکو (Akiko)، طاهیرو هیرا در نقش کنتا (Kenta) و ایکو اویس نیز در نقش هارد مستر (Hard Master) در این فیلم ظاهر خواهند شد.

از تولید‌کنندگان این پروژه نیز می‌توان به استیون دیویس (Stephen Davis)، لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura)، جاش فلدمن (Josh Feldman) و برایان گلدنر (Brian Goldner) اشاره کرد.

فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه امسال (یکم مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

اولین تریلر رسمی منتشر شده از این فیلم را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.