هنری گلدینگ به فیلم Assassin Club پیوست

23 September 2021 - 15:30
هنری گلدینگ

هنری گلدینگ به جمع بازیگران فیلم Assassin Club اضافه شده است.

فیلمبرداری فیلم باشگاه آدمکش (Assassin Club) به آرامی در کشور ایتالیا در جریان است و چندین بازیگر جدید به این فیلم پیوستند. بنابر گزارش‌ها، هنری گلدینگ (Henry Golding)، دانیلا ملیچور (Daniela Melchior)، سم نیل (Sam Neill) و نائومی راپاس (Noomi Rapace) به جمع بازیگران فیلم باشگاه آدمکش اضافه شدند.

اتفاقات فیلم باشگاه آدمکش در دنیایی از جاسوسان بین‌المللی و آدمکش‌های خبره رخ می‌دهد. در این دنیای قاتلین مزدور، مورگان گاینس با بازی هنری گلدینگ، بهترین بهترین‌ها است. مورگان به خدمت گرفته می‌شود تا شش نفر را در سرتاسر جهان به قتل برساند و در همین حین، متوجه می‌شود که این شش نفر نیز خودشان آدمکش هستند که برای به قتل رساندن یکدیگر به خدمت گرفته شده بودند.

نائومی راپاس نیز نقش یک آدمکش دیگری به نام فالک را بازی می‌کند که توانایی‌های بالایی همانند مورگان دارد. مورگان تحت هدایت مربی خود به نام جاناتان کالدول با بازی سم نیل باید فالک و دیگر آدمکش‌ها را شکست بدهد تا خودش و دوستش سوفی با بازی دانیلا ملیچور را در امان نگه دارد.

دانیلا ملیچور در فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) نقش شکارچی موش 2 را به تصویر کشیده بود. حضور او در فیلم باشگاه آدمکش، اولین فیلم بزرگ او پس از فیلم جوخه انتحار به شمار می‌رود. هنری گلدینگ با ژانر اکشن ناآشنا نیست و اخیرا نیز در فیلم اسنیک آیز: سرآغاز جی آی جو (Snake Eyes: G.I. Joe Origins) بازی کرده است. او همچنین با حضور در فیلم آسیایی‌های بسیار پولدار (Crazy Rich Asians) حضور در ژانر عاشقانه را نیز تجربه کرده است.

کارگردان فیلم ترانسپورتر: سوخت‌گیری مجدد (Transporter: Refueled)، کامیل دلامار (Camille Delamarre)، وظیفه کارگردانی فیلم باشگاه آدمکش را در دست دارد. فیلم‌نامه فیلم را نیز توماس دان (Thomas Dunn) قلم زده است. هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم باشگاه آدمکش مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که در سال 2022 بر روی پرده سینماها اکران گردد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.