کریستف والتس و سم نیل به فیلم فانتزی The Portable Door پیوستند

26 June 2021 - 13:43
The Portable Door

کریستف والتس و سم نیل قرار است در فیلم اقتباسی با عنوان The Portable Door در نقش‌های اصلی به ایفای نقش بپردازند.

این فیلم براساس رمان‌ نوشته شده توسط نویسنده‌ای مشهور با نام پاتریک هولت (Patrick Holt) ساخته می‌شود. کتاب ‌The Portable Door، رمان‌ فانتزی و ماجراجویی می‌باشد که داستانش بر روی دو کارآموزی که به‌تازگی در سازمانی مرموز مشغول به کار شده‌اند، تمرکز دارد. بسیاری از کارکنان این سازمان، با سحر و جادو ارتباط دارند.

از دیگر بازیگرانی که برای بازی در این پروژه انتخاب شده‌اند می‌توان به پاتریک گیبسون (Patrick Gibson)، میراندا اتو (Miranda Otto)، کریس پانگ (Chris Pang)، جسیکا دیگو (Jessica De Gouw)، ریچل هاوس (Rachel House)، آرکا داس (Arka Das)، دیمون هریمن (Damon Herriman) و سوفی وایلد (Sophie Wilde) اشاره کرد.

پاتریک گیبسون یکی از بازیگران اصلی سریال علمی‌-تخیلی بسیار پرطرفدار شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان The OA بوده و میراندا اتو نیز در سری فیلم‌های Lord of the Rings نقش‌آفرینی کرده است.

از کارهای قبلی دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به نقش‌آفرینی کریس پانگ در فیلم تحسین شده کمپانی برادران وارنر با نام Crazy Rich Asians، جسیکا دیگو در فیلم ترسناک و فانتزی Gretel & Hansel، ریچل هاوس در فیلم Thor: Ragnarok، آرکا داس در فیلم لایو اکشن سال گذشته کمپانی دیزنی با نام Mulan، دیمون هریمن در فیلم بسیار موفق Once Upon a Time in Hollywood و در نهایت سوفی وایلد نیز در سریال استرالیایی Eden اشاره کرد.

این فیلم در حال حاضر، در حال طی کردن روند فیلم‌برداری‌ خود در ایالتی در کشور استرالیا با نام کوئینزلند می‌باشد و قرار است در زمانی در سال ۲۰۲۲ نیز، در سینماها به نمایش گذاشته شود.

فیلم‌نامه این فیلم را لئون فورد (Leon Ford) به قلم درآورده است. از کارهای قبلی او می‌توان به کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامه فیلم استرالیایی کمپانی پارامونت در سال ۲۰۱۰ با نام Griff the Invisible اشاره کرد. جفری واکر (Jeffrey Walker) نیز وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. او در کارنامه خود وظیفه کارگردانی چندین قسمت از سریال‌های Modern Family و Young Rock را بر عهده داشته است.

وظیفه ساخت فیلم The Portable Door بر عهده کمپانی با نام The Jim Henson Company می‌باشد و با توجه به فیلم‌های قبلی به نمایش درآمده از این کمپانی، امکان دارد که این پروژه نیز فیلمی کاملاً خانوادگی باشد.

رمان The Portable Door، اولین جلد از مجموعه رمان‌هایی با عنوان J.W. Wells & Co می‌باشد که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده و از آن موقع تا به حال نیز شش جلد دیگر به این مجموعه اضافه شده است. اگر فیلم اقتباسی The Portable Door موفق ظاهر شود، به احتمال بسیار زیاد فیلم‌های دیگری نیز از این مجموعه در آینده تولید خواهد شد.

کریستف والتس (Christoph Waltz‎) و سم نیل (Sam Neill) اخیراً دوران کاری شلوغی را سپری کرده‌اند.

از کارهای آینده کریستف والتس می‌توان به نقش‌آفرینی این بازیگر در فیلم آینده کمپانی Searchlight Pictures با عنوان The French Dispatch و با کارگردانی وس اندرسن (Wes Anderson)، قسمت بعدی فیلم جیمز باند با نام No Time to Die و نسخه جدیدی از فیلم Pinocchio اشاره کرد. سم نیل نیز قرار است در آینده در فیلم‌های Thor: Love and Thunder و Jurassic World: Dominion دیده شود.

هنوز مشخص نیست که فیلم The Portable Door برای پخش در چه زمانی آماده خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.