روند فیلمبرداری فیلم Mission: Impossible 7 متوقف شد

4 June 2021 - 13:40
Mission: Impossible 7

روند فیلم‌برداری هفتمین قسمت از سری فیلم‌های «مأموریت: غیرممکن» به علت تست مثبت کرونای یکی از اعضای گروه ساخت این فیلم، متوقف شده است.

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر، روند ساخت این فیلم قرار است به مدت ۱۴ روز به صورت کامل متوقف شود و کسانی که در ساخت این پروژه حضور داشته‌اند نیز قرنطینه خواهند شد. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این ویروس به چه میزان در بین گروه تولید این فیلم پخش شده و این‌که تست کرونای چه کسانی از گروه تولید این فیلم مثبت اعلام شده است.

اعلامیه‌‌ رسمی منتشر شده در رابطه با این خبر را نیز می‌توان در ادامه خواند:

ما به صورت موقتی روند تولید فیلم Mission: Impossible 7 را به علت مثبت اعلام شدن تست کرونایی که به صورت روتین از گروه تولید این فیلم می‌گرفتیم، تا تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۰) متوقف کرده‌ایم. ما تمامی پروتکل‌های ایمنی لازم را اجرا خواهیم کرد و همچنان به نظارت کردن این وضعیت ادامه خواهیم داد.

هفتمین قسمت از سری فیلم‌های Mission: Impossible نیز مانند بسیاری از فیلم‌هایی که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط حال حاضر در مرحله تولید به سر می‌برند، با مشکلات متعددی روبه‌رو شده و همچنین این اولین باری نیست که تست کرونای عوامل ساخت یک فیلم مثبت اعلام شده است.

در ماه سپتامبر سال گذشته (شهریور ماه ۱۳۹۹) نیز، تست کرونای رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، ستاره فیلم جدید کمپانی DC و برادران وارنر با نام The Batman مثبت اعلام شده بود و بدین ترتیب روند تولید این فیلم نیز به صورت موقتی متوقف شد. همچنین در ابتدا کارگردان این فیلم یعنی مت ریوز (Matt Reeves) قصد داشته بود تا جایی که می‌توانست بدون حضور این بازیگر روند فیلم‌برداری این فیلم را ادامه دهد ولی با این حال، جهت اجرا کردن پروتکل‌های ایمنی لازم، روند فیلم‌برداری این فیلم کاملاً تعطیل شد.

روند تولید فیلم Mission: Impossible 7 پیش از این نیز در ماه فوریه سال گذشته (بهمن ماه ۱۳۹۸) با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا و متوقف شدن روند تولید بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها، تعطیل شده بود. علاوه بر این، در ماه دسامبر سال گذشته (آذر ماه ۱۳۹۹) نیز فایل صوتی از روند تولید این فیلم به بیرون درز کرده بود که در آن به وضوح صدای ستاره اصلی این فیلم یعنی تام کروز (Tom Cruise) که در حال فریاد زدن به عوامل ساخت این فیلم بوده، شنیده می‌شد.

این بازیگر در این فایل صوتی، به عوامل ساخت این فیلم جهت جدی گرفتن ویروس کرونا و رعایت کردن پروتکل‌های ایمنی اخطار داده بود و به جهت رعایت نکردن این پروتکل‌ها، بر سرشان فریاد زده بود.

در حال حاضر کمپانی Paramount Pictures قرار است هفتمین قسمت از سری فیلم‌های Mission: Impossible را در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۲۲ (۶ خرداد ماه ۱۴۰۱) در سینماها اکران کند ولی با توجه به شرایط حال حاضر، هنوز مشخص نیست که آیا این تأخیر به وجود آمده در روند تولید این فیلم، بر روی تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش آن نیز تأثیری خواهد گذاشت یا خیر.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.