تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Mission: Impossible 7 منتشر شد

27 July 2021 - 13:21
Mission: Impossible 7

کارگردان فیلم «مأموریت: غیرممکن ۷» اخیراً تصویر جدیدی را از پشت صحنه ساخت این فیلم با حضور قطاری در آن، منتشر کرده است.

وظیفه کارگردانی هفتمین قسمت از سری فیلم‌های Mission: Impossible را کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) بر عهده داشته است. او اخیراً تصویر جدیدی را از پشت صحنه ساخت این فیلم در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده که خبر از سکانس پرهیجانی با محوریت قطار در این فیلم می‌دهد.

علاوه بر این طرفداران این فیلم حدس و گمان‌هایی را مطرح کرده‌اند مبنی بر این‌که امکان دارد که این سکانس، با تصادف دارماتیکی (در این فیلم) همراه باشد. البته فرنچایز Mission: Impossible همیشه دارای سکانس‌های اکشن شو‌که کننده‌ای بوده و کارگردان‌های آن نیز، هیچ‌وقت از اجرای این سکانس‌ها سرباز نزد‌ه‌اند.

کریستوفر مک‌کوری پیش از این نیز با انتشار تصاویری از بازیگران و عوامل ساخت این فیلم، طرفداران این عنوان را از نحوه جلو رفتن روند فیلم‌برداری این فیلم آگاه کرده است.

برخلاف تصویر قبلی منتشر شده از این فیلم که در آن شاهد نمایی بیرونی از این قطار بوده‌ایم، این بار تصویر جدید منتشر شده از پشت صحنه ساخت آن،‌ نمای داخلی این قطار را نشان می‌دهد.

با توجه به پس‌زمینه این تصویر، به نظر می‌رسد که دوربین فیلم‌برداری آن، به صورت ثابت به بخش دیواره این قطار متصل شده باشد. امکان دارد که این کار جهت فیلم‌برداری سکانسی از این فیلم که در آن، قطار از ریل خارج شده و به دور خود می‌چرخد، انجام شده باشد. کریستوفر مک‌کوری پیش از این نیز اعلام کرده بود که این عنوان با سکانس‌های پرهیجانش، اشتهای طرفداران فیلم‌های اکشن را تحریک خواهد کرد.

روند فیلم‌برداری هفتمین قسمت از سری فیلم‌های پرطرفدار Mission: Impossible تاکنون با موانع متعددی روبه‌رو شده که از جمله این موانع می‌توان به تعطیل شدن روند فیلم‌برداری آن به علت همه‌گیری ویروس کرونا اشاره کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که روند فیلم‌برداری این پروژه برای تعدادی از بازیگران این فیلم آرام آرام در حال به اتمام رسیدن است. یکی از بازیگران این فیلم با نام کری الویس (Cary Elwes) اخیراً در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده که روند فیلم‌برداری صحنه‌هایش در این فیلم رسماً به اتمام رسیده است.

فیلم Mission: Impossible 7 سومین فیلمی از این فرنچایز می‌باشد که کریستوفر مک‌کوری وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامه آن را بر عهده داشته است. از بازیگران حاضر در قسمت هفتم این فرنچایز می‌توان به تام کروز (Tom Cruise)، وینگ ریمز (Ving Rhames)، سایمون پگ (Simon Pegg)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، ونسا کربی (Vanessa Kirby)، ایندیرا وارما (Indira Varma)، پام کلمنتیئف (Pom Klementieff)، مارک گریتیس (Mark Gratiss) و بازیگرانی دیگر اشاره کرد.

تولید‌کنندگان این فیلم را کریستوفر مک‌کوری، تام کروز، جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams)، دیوید الیسون (David Ellison)، جیک میرز (Jake Myers)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرنجر (Don Granger) تشکیل داده‌اند.

فیلم Mission: Impossible 7 برای پخش در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۲۲ (۶ خرداد ماه ۱۴۰۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

تصویر منتشر شده از پشت صحنه ساخت این فیلم را نیز می‌توان در ادامه تماشا کرد:

Mission: Impossible 7

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.