انتشار تصویر جدید از تام کروز در فیلم Mission: Impossible 7

27 April 2021 - 19:15

کریستوفر مک‌کوری کارگردان فیلم Mission: Impossible 7، عکسی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که در آن تام کروز از قطار سریع السیر آویزان است. برای طرفداران Mission: Impossible 7 این کار تام کروز (Tom Cruise) و علاقه او به انجام شیرین کاری‌‌های خطرناک و هیجان‌انگیز کار عادی است.

فیلم Mission: Impossible 7 سومین فیلم از این فرانچایز است که مک‌کوری (Christopher McQuarrie) کارگردانی آن را برعهده دارد. پارامونت پیکچرز به وضوح به همکاری بین مک‌کوری و کروز در این فرانچایز Mission: Impossible علاقه دارد، ازینرو مک‌کوری برای کارگردانی نسخه هشتم این فرانچایز قرار داد امضا کرده است. با توجه به اینکه این فیلم نه تنها در باکس آفیس هفته قرار گفته است بلکه تحسین منتقدان فیلم را نیز در پی داشته است، طرفداران برای انتشار آن لحظه شماری می‌کنند.

مدتهاست که فرانچایز Mission: Impossible به شیرین کاری‌های بسیار خطرناک و مرگبار خود معروف است و چند نسخه قبل از این فرانچایز به خوبی این موضوع را تایید می‌کند. در این فرانچایز تام کروز همیشه خود را در صحنه‌های خطرناکی قرار داده است تا نمایش اکشن درجه یکی را به مخاطبان ارائه دهد. به عنوان مثال در نسخه Mission: Impossible — Ghost Protocol از برج خلیفه بالا می‌رود، یا در نسخه Mission: Impossible — Rogue Nation از هواپیمای در حال حرکت آویزان می‌شود و در نسخه Mission: Impossible — Fallout هنگام پریدن از ساختمان یکی از پاهایش می‌شکند.

Mission: Impossible 7 قرار است در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) در سینماهای ایالات متحده اکران شود. می‌توانید عکس منتشر شده از فیلم Mission: Impossible 7 را در زیر تماشا کنید.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.