فیلم Hello Kitty کارگردان های خود را پیدا کرد

3 March 2021 - 16:52
فیلم Hello Kitty

فیلم Hello Kitty کمپانی New Line Cinema کارگردان‌های خود را پیدا کرده است. پیشکسوتان صنعت انیمیشن با نام‌ّهای جنیفر کویل (Jennifer Coyle) و لئو ماتسودا (Leo Matsuda) وظیفه کارگردانی این فیلم انیمیشنی را بر عهده خواهند داشت. این پروژه ترکیبی از فیلم لایو اکشن با انیمیشن خواهد بود.

لیندزی بیر (Lindsey Beer) از کمپانی Known Universe وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این در کارنامه خود فیلم‌نامه فیلم Chaos Walking را به قلم درآورده است. کمپانی Known Universe یکی از تولیدکنندگان اجرایی این فیلم خواهد بود.

بو فلین (Beau Flynn) و کمپانی‌اش با نام FlynnPictureCo، این فیلم را تولید‌ خواهند کرد. این اولین باری است که کمپانی Sanrio حق پخش و تولید فیلمی از کاراکترهای محبوب خود مانند گودتاما (Gudetama)، ملودی من (My Melody) و ستاره‌های دوقلوی کوچک (Little Twin Stars) و … را به کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی فروخته است.

شنل بولینگ (Chanel Bowling) از طرف کمپانی FlynnPictureCo، ریچارد برنر (Richard Brener)،‌ سلیا چونگ (Celia Khong) و پائولینا ساسمن (Paulina Sussman) نیز از طرف کمپانی New Line Cinema بر تولید این پروژه نظارت خواهد کرد.

جنیفر کویل در کارنامه خود وظیفه تولیدکنندگی و کارگردانی پروژه‌های مختلفی از جمله سریال‌ انیمیشنی بسیار محبوب شبکه HBO Max با نام Harley Quinn و سریال شبکه Fox با نام Bob’s Burgers را بر عهده داشته است.

لئو ماتسودا به همراه کمپانی ۳ Arts Entertainment و هیرش والرشتاین (Hirsch Wallerstein)‌، بر روی پروژه‌های مختلفی از جمله فیلم‌های انیمیشنی کمپانی دیزنی با نام‌های Big Hero 6 ،Zootopia و Ralph Breaks the Internet و فیلم انیمیشنی کمپانی Dreamworks با عنوان Abominable کار کرده است.

اولین پروژه‌ای که ماتسودا وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته، فیلمی انیمیشنی کوتاهی با عنوان Inner Workings می‌باشد که این انیمیشن قبل از فیلم انیمیشنی کمپانی دیزنی با نام Moana به نمایش درآمده است و همچنین این انیمیشن در مراسم اسکار سال ۲۰۱۷ نیز به عنوان یکی از نامزد‌های بهترین فیلم‌های انیمیشنی کوتاه حاضر بوده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.