بخشی از ویژه برنامه سریال Friends در هوای آزاد فیلمبرداری خواهد شد

4 March 2021 - 14:16
سریال Friends

طبق صحبت‌های جدید دیوید شویمر (David Schwimmer)، بخشی از ویژه برنامه آینده سریال Friends قرار است که در هوای آزاد فیلمبرداری شود. خبر ساخت ویژه برنامه‌ای جهت دور هم جمع کردن دوباره بازیگران این سریال کمدی بسیار پرطرفدار و مجبوب مدت‌ها پیش اعلام شده است ولی به علت همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط به وجود آمده توسط این ویروس، طرفداران این سریال بیشتر از یک سال است که منتظر تماشای این ویژه برنامه هستند.

سریال Friends در طی ده فصل در شبکه NBC به نمایش درآمده است. این سریال داستان شش دوست جوان که در شهر نیویورک زندگی می‌کنند را تعریف می‌کند. با وجود این‌که این سریال در سال ۲۰۰۴ به اتمام رسیده ولی با این حال هنوز هم از آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پربیننده‌ترین سریال‌های تلوزیونی نام برده می‌شود و همچنین در زمانی که کمپانی نتفلیکس حق پخش آن را در اختیار داشته، این سریال تبدیل به پربیننده‌ترین سریال تماشا شده در این شبکه شده است.

در حال حاضر حق پخش این سریال به شبکه HBO Max منتقل شده و بدین ترتیب فرصتی به وجود آمده تا مخاطبان جدیدی این سریال را تجربه کنند.

از زمانی که شبکه HBO Max اعلام کرده که آن‌ها قصد دارد برنامه ویژه‌ای را با حضور تمامی شش بازیگر اصلی این سریال تولید کنند، طرفداران آن با وجود تأخیرهای به وجود آمده در روند ساخت این ویژه برنامه، مشتاقانه منتظر تماشای آن هستند.

با وجود این تأخیرها نیز، هرازگاهی برخی از بازیگران آن به طرفداران این سریال ساخته شدن این ویژه برنامه را یادآوری کرده‌اند و گفته‌اند که این ویژه برنامه ارزش این انتظارها و تأخیرها را خواهد داشت و همچنین برخی از آن‌ها نیز اعلام کرده‌اند که پیش از این، ریزه‌کاری‌های خاص این ویژه برنامه فیلم‌برداری ‌شده است. اکنون به نظر می‌رسد که آن‌ها یک قدم به زمان فیلم‌برداری این ویژه برنامه نزدیک‌تر شده‌اند.

در طی مصاحبه جدیدی که بازیگر نقش راس گلر یعنی دیوید شویمر با وب‌سایت ET Canada و مصاحبه‌گر این وب‌سایت با نام اندی کوهن (Andy Cohen) انجام داده، او گفته است که فیلم‌برداری بخشی از این ویژه برنامه قرار است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضع شده جهت محافظ خدمه ساخت و بازیگران آن در مقابل ویروس کرونا، در هوای آزاد و محیط بیرونی فیلم‌برداری شود.

علاوه بر آن، این بازیگر در طی صحبت‌هایش اعلام کرده است که او در ماه آوریل (فروردین ماه ۱۴۰۰) به شهر لس‌آنجلس پرواز خواهد کرد تا این ویژه برنامه را در آنجا فیلم‌برداری کند. اندی کوهن در این مصاحبه از او پرسیده که چه کسی قرار است میزبان این ویژه برنامه باشد و دیوید شویمر نیز از جواب دادن به این سؤال طرفه رفته است ولی با این حال، او تائید کرده که مجری معروف آمریکایی با نام الن دی‌جنرس (Ellen DeGeneres) میزبان این ویژه برنامه نخواهد بود.

بخشی از صحبت‌های این بازیگر را در این باره می‌توان در ادامه خواند:

در واقع، پس از حدود یک ماه به شهر لس‌آنجلس خواهم رفت تا سرانجام، راهی را پیدا کنیم تا این ویژه برنامه را به صورت کاملاً امن فیلم‌برداری کنیم و همچنین قرار است که بخشی از آن را نیز به علت پروتکل‌های ایمنی در هوای آزاد فیلم‌برداری کنیم.

این خبر جدید منتشر شده توسط دیوید شویمر، در راستای صحبت‌های قبلی کیسی بلوز (Caseys Bloys) مبنی بر انجام فیلم‌برداری این ویژه برنامه در فصل بهار قرار دارد. واضح است تمام کسانی که در ساخت این ویژه برنامه نقش دارند در حال انجام دادن تمام تلاش خود هستند تا بتوانند بازیگران این سریال را دور هم جمع کنند.

با توجه به این‌که دیوید شویمر به‌زودی به شهر لس‌آنجلس پرواز خواهد کرد، می‌توان این‌گونه برداشت کرد که دیگر بازیگران این سریال نیز مانند او به این شهر خواهند رفت تا فیلم‌برداری این پروژه را در ماه آوریل انجام دهند.

علی‌رغم این‌که بازیگران اصلی این سریال حتی امروزه نیز با توجه به میزان محبوبیت بسیار بالای آن، از صحبت کرده در رابطه این سریال خسته شده‌اند ولی با این حال، این ویژه برنامه باید با استاندارد‌های بسیار بالایی تولید شود چرا که اگر بازیگران این سریال به مانند دیگر سریال‌هایی که در دهه‌ مشابه این سریال پخش شده، در برنامه زوم و به صورت غیرحضوری (به علت همه‌گیری ویروس کرونا) دور هم جمع شوند، طرفداران بسیاری را ناامید و ناراحت خواهند کرد. علاوه بر آن، میزان بودجه‌ای که شبکه اینترنتی HBO Max برای جمع کردن دوباره بازیگران این سریال دور هم در این ویژه برنامه در نظر گرفته مبلغی بالغ‌بر ۲۰ میلیون دلاری می‌باشد.

علی‌رغم این‌که تمام بازیگران اصلی سریال Friends از زمان به اتمام رسیدن آن، در پروژه‌های مختلفی نقش‌آفرینی کرده‌اند ولی با این حال مخاطبان، همه آن‌ها را برای نقشی که بیش از یک دهه در این سریال ایفا کرده‌اند به یاد دارند. قطعاً بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود تا آن‌ها را دوباره در کنار یکدیگر پس از سپری شدن حدود ۱۷ سال از زمان به پایان رسیدن این سریال تماشا کنیم و به نظر می‌رسد که اکنون در حال نزدیک شدن به پخش این ویژه برنامه و دورهمی مجدد بازیگران اصلی این سریال هستیم.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.