تریلر فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard منتشر شد

16 April 2021 - 12:20
فیلم The Hitman's Wife's Bodyguard

اولین تریلر فیلم اکشن-کمدی The Hitman’s Wife’s Bodyguard با بازی رایان رینولدز و ساموئل ال جکسون منتشر شد.

علاوه بر بازگشت رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) به ترتیب در نقش‌های مایکل برایس و داریوش کینکید همچنین بازیگرانی از جمله سلما هایک (Salma Hayek) به عنوان همسر جکسون یعنی سونیا و ریچارد ای گرنت (Richard E. Grant) در نقش آقای سیفرت نقش خود را در دنباله فیلم The Hitman’s Bodyguard یعنی فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard تکرار خواهند کرد. بازیگرانی که برای اولین بار در این فرنچایز بازی می‌کنند، فرانک گریلو (Frank Grillo)، آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) و مورگان فریمن (Morgan Freeman) می‌باشند.

پیش از انتشار تریلر، تاریخ اکران این فیلم به اوایل تابستان موکول شد. پیگیری این دنباله پس از این که فیلم اول آن تقریبا ۱۷۶ میلیون دلار فروش داشت، شروع شد و پاتریک هیوز (Patrick Hughes) بار دیگر برای کارگردانی این دنباله بازمی‌گردد. فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard در اصل قرار بود ۲۸ اوت ۲۰۲۰ (۷ شهریور ۱۳۹۹) منتشر شود، اما به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا حدود یک سال به تعویق افتاد و تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۲۱ (۲۹ مرداد ۱۴۰۰) برای انتشار آن تعیین شد که البته این تاریخ نیز تغییر کرد.

فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard قرار است ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۰) در سینماها اکران شود.

تریلر فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

در قسمت زیر خلاصه رسمی این فیلم آمده است:

فیلم Hitman’s Wife’s Bodyguard بار دیگر دو نفر از کشنده‌ترین مزدور‌های جهان با نام‌های مایکل برایس و داریوش کینکید را برای انجام مأموریتی بسیار خطرناک با هم متحد می‌کند. مایکل برایس که همچنان در این فیلم نیز بدون مجوز کار می‌کند و تحت نظارت است، بار دیگر مجبور می‌شود که توسط همسر بسیار خشن داریوش کینکاید و یکی از بدنام‌ترین هنرمندان حقه‌باز بین‌المللی یعنی سونیا کینکاید وارد ماجراهای بسیار خطرناکی شود، به‌ زودی آن‌ها درمی‌یابند که درگیر یک توطئه جهانی شده‌اند که در راس آن مردی بسیار قدرتمند، دیوانه و انتقام‌جو درصدد نابود کردن اروپا می‌باشد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.