اقدامات محتاطانه سازندگان فیلم Scream 5 قبل از اکران آن

17 April 2021 - 08:11
فیلم Scream 5

سازندگان فیلم Scream 5 براساس سابقه درز اطلاعات این فرنچایز اقدامات محتاطانه‌ای جهت جلوگیری از وجود نقص و درز اطلاعات این فیلم اعمال کرده‌اند.

فیلم Scream 5 نه تنها از نسخه‌های متعدد فیلم‌نامه استفاده کرده است، بلکه اکنون که این فیلم در مرحله پس از ساخت می‌باشد اقدام به استفاده از چندین برش نیز کرده است تا از هرگونه نقص در تجربه تماشای این فیلم جلوگیری کند. طبق گزارش خبرگزاری Bloody Disgusting: کارگردانان این فیلم یعنی مت بتینلی-اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر گیلت (Tyler Gillett) نمی‌خواهند شانس وجود هیچ نقصی را در این فیلم باقی بگذارند؛ مخصوصا که اطلاعات این فرنچایز یک بار در گذشته به بیرون درز کرده بود.

فیلم Scream 5 بیش از یک دهه پس از اکران فیلم Scream 4 این فرنچایز پرفروش را به سینماها بازمی‌گرداند و این اولین قسمتی از این فرنچایز است که کارگردانی آن توسط وس کریون (Wes Craven) انجام نمی‌شود. در حال حاضر فشار زیادی روی سازندگان فیلم وجود دارد و این منطقی است که آن‌ها بخواهند از عدم وجود نقص در فیلم اطمینان حاصل کنند. حتی بدتر، به عنوان یک فرنچایز ترسناک، هر کدام از فیلم‌های Scream با مخاطب خود در مورد هویت قاتل بازی می‌کند و باعث می‌شود که وجود یک نقص برای طرفداران این فرنچایز هیجان‌انگیزتر و برای گروه سازندگان خطرناک‌تر شود.

وجود پارانویا در مورد این فرنچایز یک چیز قدیمی است، از زمانی که فیلم‌نامه اصلی فیلم Scream 2 به نویسندگی کوین ویلیامسون (Kevin Williamson) به بیرون درز کرد، کریون را مجبور کرد که برای سورپرایز کردن مخاطبان در لحظه آخر تمام فیلم‌نامه را بازنویسی کند. کریون از آن به بعد بیشتر احتیاط کرد تا اتفاق مشابهی هرگز رخ ندهد و به نظر می‌رسد سازندگان فیلم پا جای پای این استاد می‌گذارند. با وجود یک سال مرحله پساتولید، هرگونه احتیاط لازم است.

نیو کمبل (Neve Campbell) در نقش سیدنی پرسکات، دیوید آرکت (David Arquette) در نقش دیوی رایلی و کورتنی کاکس (Courteney Cox) در نقش گیل ویترز در فیلم Scream 5 مانند سری قبلی این فرنچایز نقش خود را تکرار می‌کنند. راجر ال جکسون (Roger L. Jackson) نیز برای بار دیگر صداپیشگی کاراکتر Ghostface را بر عهده خواهد داشت. فیلم ترسناک Scream 5 قرار است ۱۴ ژانویه  ۲۰۲۲ (۲۴ دی ۱۴۰۰) منتشر شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.