پوستر فیلم ترسناک Scream منتشر شد

11 October 2021 - 16:26
فیلم Scream

اولین پوستر رسمی برای فیلم ترسناک فیلم Scream منتشر شده است.

اولین پوستر برای فیلم جیغ (Scream) منتشر شده است که شخصیت گوست فیس یا روح چهره را به نمایش می‌گذارد. این پوستر، به آنچه که قرار است طرفداران این مجموعه فیلم‌ها در این فیلم ببینند، اشاره می‌کند.

این پوستر، گوست فیس را به صورت نیم رخ به نمایش گذاشته است. در دستان او، چاقوی مشهور او قرار دارد که به خون آلوده شده است. این پوستر همچنین همراه با جمله‌ای است که در این مجموعه فیلم بسیار بیان شده است.

از جمله بازیگران فیلم جیغ که در فیلم‌های قبلی حضور داشتند می‌توان به نو کمبل (Neve Campbell)، دیوید آرکوئت (David Arquette)، کورتنی کاکس (Courteney Cox)، راجر ال ویلیامز (Roger L. Williams) و مارلی شلتون (Marley Shelton) اشاره کرد.

بازیگران جدیدی که قرار است در این فیلم حضور داشته باشند نیز شامل ملیسا باررا (Melissa Barrera)، جینا اورتگا (Jenna Ortega)، جک کویید (Jack Quaid)، میسون گودینگ (Mason Gooding)، یاسمین ساوی براون (Jasmin Savoy Brown)، مایکی مدیسون (Mikey Madison)، کایل گالنر (Kyle Gallner)، دیلن مینت (Dylan Minnette)، سونیا بن امر (Sonia Ben Ammar) است.

ساخت این فیلم یک معجزه به شمار می‌رود. چراکه با مشکلات پیش‌روی کمپانی واینستون، ساخت این فیلم اصلا انتظار می‎‌رفت. با این حال، کمپانی دیگری در سال 2019 حقوق ساخت این فیلم را بدست آورده بود. کارگردانان فیلم آماده‌ای یا نه (Ready or Not)، مت بتینلی اوپلین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر گیلت (Tyler Gillett) قرار است کارگردانی این فیلم را در دست داشته باشند.

این فیلم، پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیغ به شمار می‌رود و مسیری سخت و ناهموار را برای رسیدن بر روی پرده سینماها طی کرده است. این فیلم قرار است در تاریخ 14 ژانویه سال 2022 میلادی بر روی پرده سینماها اکران گردد. در زیر می‌توانید این پوستر منتشر شده را مشاهده کنید.

فیلم Scream

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.