تریلر فیلم موزیکال Annette منتشر شد

22 April 2021 - 14:46
Annette

اولین تریلر فیلم درام و موزیکال «آنت» با نقش‌آفرینی آدام درایور و ماریون کوتیار منتشر شد.

به نظر می‌رسد که آدام درایور (Adam Driver) از واکنش بسیار مثبت مخاطبین نسبت به اجرا کردن نسخه‌ای از آهنگ Being Alive در فیلم تحسین شده‌اش با نام Marriage Story کاملاً آگاه می‌باشد چرا که او همچنان در حال انتخاب پروژه‌هایی است که بتواند قابلیت آوازخوانی خود را در آن‌ها به نمایش بگذارد. اکنون می‌توان اولین تریلر فیلم موزیکال Annette با نقش‌آفرینی این بازیگر در یکی از نقش‌های اصلی آن را تماشا کرد.

این فیلم قرار است در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن (جشنواره‌ای سالانه‌ای است که در کن فرانسه برگزار می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلی برای پیش‌نمایش فیلم‌های جدید از تمامی ژانرها از جمله مستند به‌ شمار می‌آید) در ماه ژوئیه امسال به نمایش گذاشته شود. در ابتدا نیز قرار بوده که فیلم Annette در مراسم سال پیش این جشنواره به نمایش درآید ولی پس از کنسل شدن این جشنواره به علت همه‌گیری ویروس کرونا، پخش آن نیز مراسم امسال این جشنواره موکول شد.

این فیلم توسط کارگردان، نویسنده و منتقد فرانسوی با نام لئوس کاراکس (Leos Carax) کارگردانی شده است. فیلم Annette اولین فیلمی است که این کارگردان پس از سپری شدن نه سال از زمان پخش آخرین فیلم تحسین شده‌اش در سال ۲۰۱۲ با عنوان Holy Motors، کارگردانی کرده است. وقفه به وجود آمده بین فیلم‌های کارگردانی شده توسط این کارگردان غیرمعمول نیست چرا که پروژه پیشین کارگردانی شده توسط او قبل از فیلم Holy Motors نیز، فیلمی با عنوان Pola X را در سال ۱۹۹۹ بوده است.

فیلم Annette ششمین فیلم کارگردانی شده توسط این کارگردان فرانسوی بوده و همچنین این پروژه، اولین فیلم انگلیسی زبان او می‌باشد.

در اولین تریلر به نمایش درآمده از این فیلم، می‌توان متوجه شده که این کارگردان، همچنان سبک خاص خود و حسی که در داستان‌ فیلم‌هایش احساس می‌شود را از دست نداده است. موردی که مخاطبان ناآشنا با کارهای این کارگردان را جذب این فیلم خواهد کرد، قطعاً وعده آوازخوانی آدام درایور در این پروژه می‌باشد، بازیگری که به نظر می‌رسد از عهده این کار برخواهد آمد.

دیگر بازیگر اصلی این فیلم با نام ماریون کوتیار (Marion Cotillard) نیز با نقش‌آفرینی و آوازخوانی در فیلم‌های موزیکال غریبه نیست، چرا که او پیش از این، در فیلم موزیکال و رمانتیک Nine در سال ۲۰۰۹ نیز به ایفای نقش پرداخته است. متأسفانه در اولین تریلر پخش شده از فیلم Annette، صحنه‌ای با آوازخوانی این بازیگرها دیده نمی‌شود ولی با این حال، قبلاً نیز تائید شده که این پروژه، فیلمی کاملاً موزیکال خواهد بود و مخاطبان در اکثر صحنه‌های این فیلم، شاهد آوازخوانی بازیگران آن خواهند بود.

کارگردان این فیلم یعنی لئوس کاراکس، از گروه موسیقی راک آمریکایی با نام Sparks برای تنظیم کردن آهنگ‌های استفاده شده در این فیلم کمک گرفته است. این گروه شامل دو برادر با نام‌های ران (Ron) و راسل میل (Russell Mael) می‌باشد. نه تنها آن‌ها وظیفه نوشتن آهنگ‌های اورجینال این فیلم را بر عهده داشته‌اند، بلکه برای اولین بار در حرفه کاری‌شان، به عنوان نویسندگان فیلم‌نامه این فیلم نیز ظاهر شده‌اند.

آهنگ‌های این فیلم قطعاً یکی از نکات برجسته‌اش خواهد بود و بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم که فیلم‌نامه نوشته شده توسط این گروه، چگونه از آب درخواهد آمد. کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی با نام ادگار رایت (Edgar Wright) نیز، مستندی را در رابطه با این گروه موسیقی با عنوان The Sparks Brothers برای پخش در مراسم جشنواره فیلم ساندنس امسال (بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا) کارگردانی و آماده کرده است.

داستان فیلم Annette که در لس‌آنجلس امروزی جریان خواهد داشت درباره کمدین استندآپی با نام هنری (با نقش‌آفرینی آدام درایور) می‌باشد که عاشق خواننده بسیار مشهور و جهانی سوپرانو (گونه‌ای از صدای بسیار زیر زنانه در اپرا) با نام «ان» (با نقش‌آفرینی ماریون کوتیار) شده است. زندگی به ظاهر بی‌عیب و نقص و کامل آن‌ها با به دنیا آمدن دخترشان با نام آنت که استعداد خاصی دارد، برای همیشه دگرگون می‌شود.

رئیس جشنواره فیلم کن با نام پیر لسکیور (Pierre Lescure) نیز با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با این فیلم گفته است:

(پخش) هر یک از فیلم‌های لئوس کاراکس رویداد (خاصی) است و این یکی، به وعده‌هایش عمل خواهد کرد! (فیلم) Annette هدیه‌ای برای علاقه‌مندان به سینما، موسیقی و فرهنگ و تمدن می‌باشد که آن‌ها، از سال پیش در آرزوی تماشای آن هستند.

خبر پخش این فیلم در مراسم جشنواره فیلم کن امسال، خبر بسیار خوبی می‌باشد چرا که بسیاری از فیلم‌های مورد انتظارمان، به علت همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، با تأخیر در پخش مواجه شده‌اند. همچنین امیدواریم که فیلم آلمانی آمریکایی The French Dispatch نیز با کارگردانی وس اندرسن (Wes Anderson) در مراسم جشنواره فیلم کن امسال به نمایش گذاشته شود و سپس پس از آن نیز، در سینماها پخش شود.

فیلم Annette قرار است در تاریخ ۶ ژوئیه (۱۵ تیر ماه ۱۴۰۰) و در شب افتتاحیه هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن برای اولین بار به نمایش گذاشته شود. علاوه بر آن، این فیلم در سینماهای کشور فرانسه نیز در همین روز اکران خواهد شد.

همچنین کمپانی آمازون تائید کرده که این فیلم در اواخر فصل تابستان سال جاری در سینماهای آمریکا و شبکه اینترنتی پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

تریلر به نمایش درآمده از این فیلم را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.