پس از ۸ سال، تیزر فصل جدید سریال دکستر منتشر شد!

23 April 2021 - 01:17

شبکه شوتایم ساعاتی قبل، اولین تیز رسمی و البته کوتاه فصل نهم سریال محبوب دکستر که با نام احیا معرفی شده است را منتشر کرد.

پخش سریال دکستر (Dexter) از سال ۲۰۰۶ آغاز شد و این سریال و شخصیت دکستر، خیلی زود به محبوبیت جهانی دست یافتند و مایکل سی. هال (Michael C. Hall) نیز با بازی فوق‌العاده خود در نقش دکستر، به شهرت جهانی دست پیدا کرد.

این سریال، داستان فردی با نام دکستر را روایت می‌کند که یک قاتل زنجیره‌ای است که در کودکی توسط یک پلیس به فرزندخواندگی گرفته شده است و اکنون برای اداره پلیس میامی کار می‌کند. دکستر که میل زیادی به کشتن دارد، به افراد بی گناه آسیبی وارد نمی‌کند و تنها مجرمانی که از دست قانون فرار می‌کنند را به قتل می‌رساند.

سازنده اصلی این سریال، کلاید فیلیپس (Clyde Phillips) بود که در پایان فصل ۴ از این سریال جدا شده بود و این سریال در سال ۲۰۱۳ و پس از پخش ۹۶ قسمت، پایانی بسیار پر حرف و حدیث را تجربه کرد و بسیاری از علاقه‌مندان از نحوه پایان این سریال، به شدت ناراضی بودند.

از این رو چند وقت قبل بود که اعلام شد قرار است به زودی فصل نهم این سریال با بازی سی. هال و البته بازگشت تیم اصلی و شخص فیلیپس، ساخته شود. فصلی که احیا نامیده شد تا علاقه‌مندان امیدوار باشند که بتوانند شاهد پایانی بهتر برای این سریال باشند.

توجه: در صورتی که سریال دکستر را تا پایان مشاهده نکرده‌اید، ادامه این متن را مطالعه نکنید چرا که به پایان این سریال اشاره می‌کند!

در این تیزر کوتاه، شاهد تبری بر روی تنه یک درخت هستیم. این موضوع اشاره به پایان سریال در فصل هشتم دارد که دکستر با جعل مرگ خود، از میامی خارج و از دست پلیس فرار کرد و تبدیل به یک چوب‌بر شد. در واقع سازندگان سریال قصد دارند با این کلیپ نشان دهند که حوادث فصل نهم که به ۱۰ سال بعد از وقایع فصل هشتم اشاره می‌کند، کاملا در ارتباط با فصل هشتم است.

اما نکته جالب این تیزر زمانی است که ناگهان صدای دکستر را می‌شنویم که جمله‌ای کوتاه اما جالب را بیان می‌کند. جمله‌ای که ایهام زیاد دارد.

هیچ چیز مثل بازگشت به طبیعت نیست. طبیعت وجودم (ذاتم)!

این جمله اشاره مستقیمی به شخصیت سیاه و قاتل دکستر دارد و احتمالا به این موضوع اشاره می‌کند که دکستر قصد دارد مجددا رو به کشتن آورده و دیگر نمی‌تواند جلوی عطش خود را بگیرد!

علاوه بر سی. هال، کلنسی براون (Clancy Brown) نیز به عنوان شخصیت منفی و مقابل دکستر انتخاب شده است و در این فصل حضور خواهد داشت. وی شهردار غیر رسمی شهرکی است که دکستر در آنجا مخفی شده است.

لازم به ذکر است که فصل نهم دکستر، تنها فصلی خواهد بود که منتشر خواهد شد و داستان سریال دکستر را برای همیشه به پایان خواهد برد. هنوز زمان دقیق انتشار این سریال مشخص نشده است اما می‌دانیم که حداقل تا ماه مهر باید برای دیدن مجدد دکستر، صبر کنیم.

آخرین تصویر از دکستر در فصل هشتم این سریال …

می‌توانید این تیزر را در صفحه توییتر شوتایم مشاهده کنید.

منبع: توییتر شوتایم

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.