سریال Your Honor با نقش‌ آفرینی برایان کرانستون برای فصل دوم تمدید شد

25 August 2021 - 13:22
Your Honor

شبکه Showtime، سریال درام جنایی خود با عنوان «عالیجناب» را به صورت رسمی برای فصل دوم تمدید کرده است.

با وجود این‌که این پروژه در ابتدا، به عنوان سریالی کوتاه با نقش‌آفرینی برایان کرانستون (Bryan Cranston) ساخته شده بود ولی اکنون شبکه Showtime تصمیم گرفته که با توجه به آمار بسیار خوب تعداد بینندگان فصل اول این سریال، دستور ساخت فصل دوم آن را نیز صادر کند.

برایان کرانستون قرار است دوباره در نقش کاراکتر مایکل دسیاتو، در فصل دوم این سریال به ایفای نقش بپردازد.

کاراکتر مایکل دسیاتو در این سریال، قاضی در شهر نیواورلئان آمریکا می‌باشد که برای نجات دادن پسر نوجوانش از تصادفی که منجر به کشته شدن یک نفر شده، مجبور به گفتن دروغ‌های متعدد و انتخاب‌های بسیار سخت شده است.

قسمت پایانی فصل اول سریال Your Honor، علاوه بر این‌که پایانی ناامیدکننده را برای این سریال رقم زده بود، سؤالات بی‌جواب بسیاری را نیز بر جای گذاشته بود که امیدواریم به این سؤالات، در فصل دوم این سریال پاسخ داده شود.

فصل اول این سریال با آمار ۶.۶ میلیون بیننده در هر هفته، تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های به نمایش درآمده در شبکه تلویزیونی Showtime شده است. این سریال در حال حاضر، پربیننده‌ترین سریال پخش شده در تاریخ شبکه Showtime می‌باشد، بنابراین تعجبی ندارد که این شبکه تصمیم به تولید فصل دوم این سریال گرفته است.

فصل دوم این سریال حاوی ۱۰ قسمت خواهد بود که روند تولید آن قرار است از اوایل سال بعد به صورت رسمی آغاز شود، بنابراین می‌توان انتظار داشت که فصل دوم سریال Your Honor، تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ در شبکه Showtime به نمایش گذاشته شود.

پیتر موفت (Peter Moffat) وظیفه مدیریت و تهیه‌کنندگی اجرایی فصل دوم این سریال را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر این، او فیلم‌نامه چندین قسمت از فصل دوم این سریال را نیز خودش به‌تنهایی به قلم درخواهد آورد.

به غیر از پیتر موفت و برایان کرانستون، از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی حاضر در فصل دوم این سریال می‌توان به میشل کینگ (Michelle King)، لیز گلوتزر (Liz Glotzer) و جیمز دگوس (James Degus) اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که به غیر از برایان کرانستون، کدام بازیگران قرار است به فصل دوم این سریال بازگردند.

از بازیگران اصلی حاضر در فصل اول این سریال می‌توان به مایکل استولبارگ (Michael Stuhlbarg) در نقش کاراکتر جیمی باکستر (رئیس بسیار خطرناک یک باند خلافکار)، هوپ دیویس (Hope Davis) در نقش همسر این کاراکتر با نام جینا، هانتر دوهان (Hunter Doohan) در نقش پسر کاراکتر برایان کرانستون، کارمن اجوگو (Carmen Ejogo)، ایسایا ویتلک جونیور (Isiah Whitlock Jr) و سوفیا بلک-دلیا (Sofia Black-D’Elia) اشاره کرد.

بازیگران میهمان فصل اول این سریال را نیز مورا تیرنی (Maura Tierney)، مارگو مارتیندال (Margo Martindale)، ایمی لندکر (Amy Landecker)، لورین توسان (Lorraine Toussaint)، بنجامین فلورس جونیور (Benjamin Flores Jr)، چت هنکس (Chet Hanks)، لامار جانسون (Lamar Johnson) و لیلی کی (Lilli Kay) تشکیل داده‌اند.

سریال Your Honor را استودیو‌های CBS با همکاری کمپانی KingSize Productions تولید‌ کرده‌اند. فصل اول این سریال براساس سریال تلویزیونی با عنوان Kvodo ساخته شده است.

سال ۲۰۲۲، سال بسیار بزرگی برای شبکه Showtime خواهد بود چرا که به غیر فصل دوم سریال Your Honor، سریال‌های بزرگ دیگری نیز قرار است در این شبکه پخش شود.

منبع:‌ کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.