تیزر فصل آخر Dexter از شبکه شوتایم منتشر شد

28 May 2021 - 14:20
سریال Dexter

شبکه شوتایم اخیرا به علاقه‌مندان سریال Dexter تیزر جدیدی از احیای این سریال نشان داده است.

تاکنون سروصدا و سوالات زیادی درباره این که از تنها فصل احیای شده از دوست‌داشتنی‌ترین سریال جنایی آمریکایی می‌توان داشت، به وجود آمده است. جدیدترین تیزر این مینی‌سریال بخشی از زندگی روزمره را در محیط جدید این سریال به نمایش می‌گذارد.

در بخش شمالی شهر نیویورک که دکستر به آن جا نقل مکان کرده است، تیزر این مینی‌سریال در یک منطقه عجیب و غریب در مرکز شهر شروع می‌شود در حالی که صدای بیش از حد یک سوت شاد به گوش می‌رسد و یک ملودی ملایم نواخته می‌شود. دکستر با بازی مایکل سی. هال (Michael C. Hall)، در حال قدم زدن در شهر است و مورد استقبال اهالی محل قرار می‌گیرد که به نظر می‌رسد با او بسیار آشنا هستند. صاحب کافه محلی از او به عنوان جیمی یاد می‌کند، یک مغازه‌دار در سوپرمارکت محلی با نام جیمبو با او احوال پرسی می‌کند و برخی از بچه‌های دبیرستانی که در خیابان هستند به نام رسمی آقای لیندسی او را خطاب می‌کنند.

تیزر جدید همچنین دکستر را در فروشگاهی نشان می‌دهد که در میان چیزهای دیگر، چاقوهای حرفه‌ای درست‌شده را می‌فروشد. دکستر جلوی پنجره نمایشگر متوقف شده، جلوی آن خم می‌شود و با چاقوهای براق پشت شیشه هیپنوتیزم می‌شود. همان‌طور که دوربین به آرامی هم روی او و هم تیغه‌ها زوم می‌کند، موسیقی سوت ناگهان متوقف می‌شود و یک صدای زنگ متالیک بلند جای آن را می‌گیرد. سپس تیزر با صدای بازدم سنگین با سیاهی تمام می‌شود.

فصل آخر سریال Dexter ده قسمتی خواهد بود و به صورت اختصاصی در شبکه شوتایم پخش می‌شود. در حالی که هیچ تاریخ رسمی‌ای برای احیای دکستر وجود ندارد، اما این تیزر می‌گوید که انتظار می‌رود فصل جدید در فصل پاییز خواهد شد.

https://dl.gamefa.com/user2/video/2021/%27Around%20Town%27%20Teaser%20-%20Dexter%20-%20SHOWTIME.mp4

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.