انتشار تیزر فصل ۹ دکستر / بازگشت قاتل دوست داشتنی!

30 April 2021 - 12:33

شبکه شوتایم اولین تیزر فصل نهم سریال دکستر را با نمایش اولین تصاویر از شخصیت دکستر، منتشر کرد.

این شبکه چند روز قبل اولین تیزر رسمی فصل نهم سریال دکستر (Dexter) را منتشر کرده بود که البته در آن تیزر تصویری از شخصیت دکستر با بازی مایکل سی. هال (Michael C. Hall) منتشر نشده بود اما در تیزر جدید، شاهد اولین تصاویر از این شخصیت هستیم.

پیش از این اعلام شده بود که فصل نهم سریال دکستر که با نام احیا معرفی شده است، دارای ۱۰ قسمت خواهد بود و قصد دارد پایانی متفاوت نسبت به پایان فصل هشتم سریال که با انتقادات بسیاری از هواداران این سریال مواجه شد، رقم بزند.

توجه: در صورتی که سریال دکستر را تا پایان مشاهده نکرده‌اید، ادامه متن را مطالعه نکنید!

این تیزر، در ادامه همان کلیپ قبلی است. دکستر که از دست پلیس شهر میامی فرار کرده است، اکنون در یک شهرک کوچک زندگی می‌کند. در این تیزر، شاهد حضور دکستر در کلبه‌ای در یک جنگل هستیم.

در حالی که ترانه “لطفا مگذار برداشت اشتباهی از من شود” در حال پخش است، دکستر را در شرایطی که از یک پنجره به بیرون نگاه می‌کند، مشاهده می‌کنیم. در این بین صدا و البته بازتاب تصویر یکی از قربانیان شخصیت دکستر در شیشه پنجره، به وضوح دیده می‌شود که نشان می‌دهد دکستر مجددا رو به قتل آورده است.

این موضوع، در ارتباط با جمله دکستر در تیزر اول است که در آن گفته بود به ذات درونی خود که یک قاتل زنجیره‌ای است، برگشته است. در پایان نیز دکستر رو به دوربین کرده و با خنده، به دوربین نگاه می‌کند.

اولین تصویر از شخصیت دکستر در فصل نهم از سریال دکستر.

تمام این اتفاقات همراه با متن ترانه معروف گروه انیمالز (The Animals) است که می‌گوید:

من یک انسان ساده با نیتی خوب هستم. خدایا؛ لطفا مگذار برداشت اشتباهی از (اعمال) من شود.

لازم به ذکر است که زمان دقیق پخش فصل پایانی دکستر، هنوز مشخص نشده است.

منبع: توییتر شوتایم

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.