ستاره سریال Better Call Saul امیدوار است که برایان کرانستون در فصل ششم آن حاضر شود

27 February 2021 - 14:11
سریال Better Call Saul

ستاره سریال Better Call Saul امیدوار است که کاراکتر والتر وایت با نقش‌آفرینی برایان کرانستون (Bryan Cranston) در فصل ششم و پایانی آن حاضر شود.

سریال Better Call Saul به عنوان اسپین‌آف و پیش‌درآمدی برای سریال بسیار پرطرفدار شبکه AMC با نام Breaking Bad ساخته شده است. این سریال را پتر گولد (Peter Gould) و وینس گیلیگان (Vince Gilligan) با همکاری یکدیگر خلق کرده‌‌اند. علاوه بر سریال Better Call Saul، وینس گیلیگان خالق سریال Breaking Bad نیز بوده است.

در داستان سریال اصلی، کاراکتر وایت، معلم شیمی می‌باشد که پس از شنیدن خبر سرطان لاعلاج ریه‌اش و به منظور پشتیبانی مالی از خانواده‌ خود پس از مرگ قریب الوقوع‌اش در آینده، با کمک یکی از دانش‌آموزان خود با نام جسی پینکمن موفق به تولید ماده مخدر بسیار مرغوبی با نام مت‌آمفتامین (شیشه) می‌شود.

داستان سریال Better Call Saul، شش سال قبل از آغاز وقایع سریال اصلی تعریف می‌شود و تمرکز آن بر روی کاراکتر سال گودمن، پیش از تبدیل شدنش به وکیل جنایی برای کاراکترهای والتر وایت و جسی پینکمن می‌باشد که او در این سریال در ابتدا با هویت اصلی‌ خود یعنی جیمی مک‌گیل ظاهر شده است.

با جلوتر رفتن داستان این سریال در هر فصل، خط زمانی آن نیز به سریال اصلی نزدیک و نزدیک‌تر ‌شده است. در حال حاضر، با توجه به صحبت‌های جدید باب ادنکیرک، فصل ششم و پایانی سریال Better Call Saul در مرحله تولید قرار گرفته و طبق اخبار منتشر شده، برخلاف فصل‌های پیشین این سریال که دارای ده قسمت بوده‌اند، این فصل در طی ۱۳ قسمت پخش خواهد شد.

در طی مصاحبه جدید ستاره این سریال یعنی باب ادنکیرک (Bob Odenkirk) با وب‌سایت Collider، این بازیگر در میان صحبت‌هایش گفته است که او هنوز مطمئن نیست در نهایت برایان کرانستون در فصل پایانی این سریال ظاهر خواهد شد یا خیر ولی با این حال او اشاره کرده که روند تولید فصل پایانی این سریال، به‌تازگی آغاز شده است.

باب ادنکیرک بازیگر نقش اصلی این سریال یعنی کاراکتر سال گودمن ‌می‌باشد. استیون وینتراوب (Steven Weintraub) در این مصاحبه از او پرسیده است که با توجه به باقی ماندن تنها یک فصل از این سریال، آیا برایان کرانستون سرانجام در فصل پایانی آن ظاهر خواهد شد یا خیر و همچنین آیا او برای کارگردانی یکی از قسمت‌های این سریال مانند کاری که او در سریال Breaking Bad و دیگر سریال‌هایش نیز انجام داده، در ساخت آن نقش خواهد داشت یا خیر.

باب ادنکیرک نیز در جواب به سوال‌های او گفته است که:

(جواب) این (سؤال‌های مطرح شده) را نمی‌دانم. تنها فیلم‌نامه دو قسمت ابتدایی این سریال (تاکنون) در اختیار من قرار داده شده، بنابراین من امیدوارم که این اتفاق (حضور برایان کرانستون در فصل پایانی این سریال) رخ دهد ولی با این حال (تاکنون) مدرک واقعی را برای به وقوع پیوستن این اتفاق مشاهده نکرده‌ام.

فعلاً در حال حاضر، داستان سریال Better Call Saul در سال ۲۰۰۴ یعنی چهار سال قبل از آغاز وقایع سریال Breaking Bad جریان دارد، بنابراین زمان طولانی جهت تعریف کردن داستان‌های باقی مانده از این سریال و رسیدن خط زمانی آن به سریال اصلی وجود خواهد داشت. علاوه بر آن، داستان این سریال نسبت به Breaking Bad، با روند آهسته‌تر و با صحنه‌های اکشن کمتری روایت می‌شود‌ بنابراین احتمال دارد که مدیر این سریال دوباره همین روند را در فصل پایانی آن نیز به کار ببرد.

با این وجود، پیش‌روی داستان سریال Better Call Saul بدین شکل، مانع نشده است که نویسندگان آن نیز با جلوتر رفتن داستان، از کاراکترهای سریال Breaking Bad در این سریال استفاده نکنند چرا که در فصل اخیر این سریال، کاراکتر بسیار آشنا و مهمی از سریال اصلی وارد داستان شده است.

اکنون که تنها یک فصل تا پایان سریال Better Call Saul باقی مانده، زمان آن است که خط داستانی‌های ناتمام این سریال در این فصل جمع شود و هر کاراکتری که برای فصل پایانی آن لازم باشد نیز در این فصل حاضر شود. مشخص نیست که آیا باب ادنکیرک در مصاحبه جدیدش، طرفداران این سریال را دست انداخته است یا خیر، چرا که هنوز سؤالات بسیاری در ذهن طرفداران وجود دارد که باید در فصل پایانی این سریال جوابی برای آن‌ها فراهم شود.

البته از یک موضوع مطمئن هستیم، آن‌هم این‌که کاراکتر والتر وایت در بخش‌های سیاه و سفید و کوتاه این سریال که داستانش پس از اتفاقات سریال Breaking Bad روایت می‌شود، ظاهر نخواهد شد چرا که او در پایان سریال اصلی جان خود را از دست داده است. سریال Better Call Saul حتی کوچک‌ترین جزئیات مربوط به Breaking Bad را توضیح داده، بنابراین چه برایان کرانستون در فصل پایانی آن ظاهر شود چه در این فصل غایب باشد، با توجه به موفقیت این سریال، هر اتفاقی که قرار است در فصل پایانی‌اش رخ دهد ارزش انتظار را خواهد داشت.

فصل ششم و پایانی این سریال برای پخش در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.