انتشار اولین کلیپ از Nine Perfect Strangers در اسکار ۲۰۲۱

27 April 2021 - 14:12

بالاخره پس از مدت‌ها شاهد اولین کلیپ از فیلم رمزآلود Nine Perfect Strangers در جریان مراسم اسکار ۲۰۲۱ شدیم. انتشار این کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای موجی از هیجانات را در بین حضار به راه انداخت. این پروژه آتی از Hulu بر اساس کتابی به همین نام نوشته لیان موریارتی (Liane Moriarty) است. این سریال کوتاه در مورد گروهی از مهمانانی است که به استراحتگاه سلامتی به مدیریت ماشا با نقش‌آفرینی نیکول کیدمن (Nicole Kidman) مراجعه می‌کنند. این دومین باری است که کیدمن پس از باز در فیلم Big Little Lies که برنده گلدن گلوب شد، در یک سریال الهام گرفته از موریارتی کار می‌کند.

تریلر جدید هیجانات را برای این فیلم بالا برد. این کلیپ درباره رمز و راز ماشا و همچنین برخی از اتفاقات عجیب و غریب که در استراختگاه رخ می‌دهد، اطلاعاتی ارائه می‌دهد. نه مهمان این استراحتگاه در کلیپ نشان داده شده است که شامل ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) در نقش فرانسیس، لوک ایوانز (Luke Evans) در نقش لارس، رجینا هال (Regina Hall) در نقش کارمل، بابی کاناوله (Bobby Cannavale) در نقش تونی، گریس ون پاتن (Grace Van Patten) در نقش زویی، اشر کدی (Asher Keddie) در نقش هدر، مایکل شنون (Michael Shannon) در نقش ناپلئون، سامارا ویوینگ (Samara Weaving) در نقش جسیکا و ملوین گرگ (Melvin Gregg) در نقش بن.

به نظر می رسد ماشا برای این نه میهمان نقشه کشیده است و  پیشنهاد می‌کند که خود را تسلیم او کنند تا بتوانند بهبود یابند. هر میهمان دلیل خاص خود را برای حضور در آن استراحتگاه سلامتی دارد که بینندگان اندکی پس از اکران فیلم متوجه خواهند شد. در این کلیپ شاهد چهره وحشت‌زده کارمل، فریاد لارس اوانس هستیم، همچنین کل گروه برای شام دور هم جمع شده‌اند و با حالتی مشکوک به ماشا نگاه می‌کنند. خلاصه داستان فیلم بدین صورت است:

فیلم Nine Perfect Strangers بر اساس کتاب پرفروش نیویورک تایمز نوشته لیان موریارتی است و داستان این فیلم در یک استراحتگاه سلامتی جریان دارد که نویدبخش بهبود و دگرگونی زندگی است. ۹ شهروند تحت فشار سعی می‌کنند با مراجعه به این مرکز شرایط زندگی خود را بهتر کنند. ماشا، مدیر استراحتگاه، در این دوره ده روزه مراقب آن نه نفر است، زنی که مأموریت دارد روح و بدن خسته آن‌ها را دوباره زنده کند. با این حال این ۹ غریبه کامل نمی‌دانند که چه چیزی در انتظار آن‌ها است.

هنوز تاریخ اکران فیلم Nine Perfect Strangers اعلام نشده است اما انتظار می‌رود تا اواخر امسال منتشر شود. می‌توانید از این لینک این کلیپ را تماشا کنید.

 

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.