زمان آغاز فیلم‌ برداری فیلم Paddington 3 اعلام شد

7 July 2021 - 13:52
Paddington 3

کمپانی تولید فیلم StudioCanal، به‌تازگی اعلام کرده که قسمت سوم از سری فیلم‌های بسیار محبوب «پدینگتون»، در اوایل سال ۲۰۲۲ به صورت رسمی وارد مرحله فیلم‌برداری خواهد شد.

زمان دقیق آغاز فیلم‌برداری این پروژه هنوز مشخص نشده ولی با این حال گفته شده که این فیلم، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ وارد مرحله تولید خواهد شد.

قسمت سوم این فرنچایز بسیار پرطرفدار، مهم‌ترین پروژه‌ آینده کمپانی StudioCanal می‌باشد. فیلم‌نامه فیلم Paddington 3 را مارک برتون (Mark Burton) با همکاری جان فاستر (Jon Foster) و جیمز لامونت (James Lamont)، براساس داستانی نوشته شده توسط پل کینگ (Paul King)، سایمون فرنابی (Simon Farnaby) به قلم درآورده‌اند.

با وجود این‌که وظیفه کارگردانی دو قسمت قبلی این فیلم را پل کینگ بر عهده داشته ولی او کارگردان قسمت سوم این فرنچایز نخواهد بود. با این حال، او همچنان در ساخت این پروژه نقش خواهد داشت چرا که او یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی حاضر در قسمت سوم این فرنچایز خواهد بود.

به غیر از قسمت سوم فیلم Paddington، از دیگر پروژه‌های آینده کمپانی StudioCanal می‌توان به فیلم درامی با عنوان War Magician و با کارگردانی کالین ترورو (Colin Trevorrow) و همچنین فیلم Role Play با نقش‌آفرینی کیلی کوئوکو (Kaley Cuoco) اشاره کرد.

مدیر عامل کمپانی StudioCanal با نام آنا مارش (Anna Marsh) در رابطه با قسمت سوم این فرنچایز گفته است:

خرس (بسیار) محبوبمان، به راستی بخشی از خانواده‌ ما می‌باشد.

هنوز جزئیات دیگری از این پروژه مانند محل فیلم‌برداری آن، گروه بازیگری و کارگردان در نظر گرفته شده برای قسمت سوم این فرنچایز، مشخص نشده ولی با این حال، انتظار می‌رود که بن ویشاو (Ben Whishaw)‌ دوباره وظیفه صداپیشگی کاراکتر پدینگتون را در قسمت سوم این فرنچایز بر عهده داشته باشد.

آخرین باری که او در نقش این کاراکتر صداپیشگی کرده، مربوط به سریال انیمیشنی The Adventures of Paddington در سال ۲۰۱۹ می‌باشد. انیمیشن The Adventures of Paddington را کمپانی StudioCanal، با همکاری Heyday Films و شبکه تلویزیونی Nickelodeon تولید کرده‌‌اند. این سریال اخیراً برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

سری فیلم‌های Paddington، فیلم‌های بسیار پرفروشی برای کمپانی‌های StudioCanal و Heyday Films بوده‌‌اند. قسمت اول این فرنچایز در سال ۲۰۱۴ با بودجه ساخت ۶۵ میلیون دلاری موفق شده بود که فروشی بالغ‌بر ۲۸۲ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی تجربه کند. میزان فروش قسمت دوم این فرنچایز در سال ۲۰۱۷ نیز بیش از ۲۲۵ میلیون دلار بوده است.

هر دوی این فیلم‌ها، به خاطر پیام‌های امیدوارکننده و دلچسب‌شان، توسط منتقدین مورد تحسین قرار ‌گرفته‌اند. علاوه بر این، بازیگران بزرگی از جمله نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و هیو گرانت (Hugh Grant) نیز در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند. حتی قسمت دوم این فرنچایز به قدری موفق بوده که برای مدتی نمرات منتقدین به آن در سایت راتن تومیتوز عدد کامل ۱۰۰ بوده تا این‌که در ۲۴۵ نقد منتشر شده برای این فیلم، نقد منفی به آن داده شده است.

قسمت اول این فیلم را اکنون می‌توان در شبکه اینترنتی Peacock و سریال انیمیشنی The Adventures of Paddington را نیز در شبکه اینترنتی Hulu تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.