جی. کی. سیمونز و نینا آریاندا در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Being the Ricardos هستند

13 February 2021 - 11:53
فیلم Being the Ricardos

جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons) و نینا آریاندا (Nina Arianda) در حال مذاکره جهت پیوستن به فیلم درامی براساس سیت‌کام به نمایش درآمده از سال‌های ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۷ با عنوان I Love Lucy می‌باشند. داستان این فیلم بر روی دو ستاره نمادین سریال‌های تلویزیونی با نام‌های لوسیل بال (Lucille Ball) و دزی آرناز (Desi Arnaz) تمرکز خواهد داشت.

پیش از صحبت با جی. کی. سیمونز و نینا آریاندا جهت پیوستن به لیست بازیگران این فیلم نیز، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و خاویر باردم (Javier Bardem) در حال مذاکره با کمپانی آمازون بوده‌اند تا در نقش‌های اصلی این فیلم حاضر شوند.

آرون سورکین (Aaron Sorkin) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد شد.

نام رسمی این پروژه Being the Ricardos می‌باشد و استودیوهای آمازون تولیدکننده این فیلم خواهند بود. همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم، نیکول کیدمن و خاویر باردم مانند جی. کی. سیمونز و نینا آریاندا، در حال مذاکره با کمپانی آمازون هستند تا در نقش‌های دزی آرناز و لوسیل بال در این پروژه حاضر شوند. لوسیل بال و دزی آرناز اولین خانواده واقعی از تلویزیون هستند که سیت‌کام کمدی و تأثیرگذاری با عنوان I Love Lucy را در دهه ۱۹۵۰ تولید و در آن، در نقش‌های اصلی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در این سیت‌کام، لوسیل بال و دزی آرناز که در دنیای واقعی نیز زن و شوهر بوده‌اند، در نقش زوج نیویورکی با نام‌های لوسی و ریکی ریکاردو حاضر شده‌اند. کاراکتر لوسی در این سریال یک خانم خانه‌دار بوده در حالی که کاراکتر ریکی نیز رهبر گروه موسیقی می‌باشد. بهترین دوستان این زوج، زن و شوهر دیگری با نام‌های اتل و فرد مرتز بوده‌اند که آن‌ها نیز اغلب خود را گرفتار برنامه‌های پیچیده لوسی برای پیوستن به حرفه کاری همسرش پیدا کرده‌اند.

داستان این فیلم درام آرون سورکین، در طی هفته‌ای از روند تولید سریال I Love Lucy روایت خواهد شد که در آن لوسیل بال و دزی آرناز از دو جبهه مختلف با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که یکی از این چالش‌ها حتی می‌تواند به حرفه شغلی‌شان پایان دهد و دیگری نیز قادر است زندگی زن و شوهری آن‌ها را به پایان برساند.

جی. کی. سیمونز قرار است که در این پروژه در نقش ویلیام فرالی (William Frawley) حاضر شود. ویلیام فرالی در سریال I Love Lucy نقش فرد مرتز را ایفا کرده و کار بعدی او پس از این سریال نیز، بازی در یکی از نقش‌های اصلی سیت‌کام دیگری با عنوان My Three Sons بوده که از سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۲ در تلویزیون پخش شده است.

نینا آریاندا نیز قرار است در نقش بازیگر کاراکتر اتل مرتز با نام ویویان ونس (Vivian Vance) در این پروژه نقش‌آفرینی کند. کار بعدی این بازیگر (ویویان ونس) برنده جایزه امی پس از سریال I Love Lucy نیز، سیت‌کامی به نمایش درآمده در تلویزیون در دهه ۱۹۶۰ با عنوان The Lucy Show بوده است.

از تولیدکنندگان فیلم Being the Ricardos نیز می‌توان به تاد بلک (Todd Black)، جیسون بلومنتال (Jason Blumenthal) و استیو تیش (Steve Tisch) از کمپانی مستقل تولید فیلمی با نام Escape Artists اشاره کرد. این پروژه قرار است که از ماه آوریل امسال (فروردین ماه ۱۴۰۰) در شهر لس‌آنجلس آمریکا وارد مرحله تولید شود.

تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز شامل جنا بلاک (Jenna Block)، دیوید بلومفیلد (David Bloomfield)، استوارت بسر (Stuart Besser)، لوسی آرناز (Lucie Arnaz)، دزی آرناز جونیور (Desi Arnaz Jr) و لورن لوهمن (Lauren Lohman) می‌باشند.

جی. کی. سیمونز در سال پیش، در نقش اصلی و در مقابل اندی سمبرگ (Andy Samberg) در فیلم تحسین شده‌ای با نام Palm Springs حاضر شده بود و فیلم بعدی که او در آینده در آن دیده خواهد شد نیز، فیلم علمی-تخیلی و پرهزینه کمپانی Skydance با عنوان The Tomorrow War و با نقش‌آفرینی کریس پرت (Chris Pratt) خواهد بود.

نینا آریاندا نیز پیش از این، برای هنرنمایی‌اش در تئاتر Venus in Fur برنده جایزه تونی (به بازشناسی دستاوردهای تئاتر زنده آمریکایی می‌پردازد) شده بود و همچنین او برای نقش‌آفرینی در تئاتر دیگری با نام Born Yesterday نیز دوباره نامزد دریافت این جایزه شده است.

این بازیگر در بخش سریال‌های تلویزیونی نیز، در سریال شبکه Showtime با نام Billions در نقش معشوق کاراکتر نقش‌آفرینی شده توسط دیمین لوئیس (Damian Lewis) ظاهر شده و همچنین او در نقش مقابل بیلی باب تورنتون (Billy Bob Thornton) در سریال درام شبکه پرایم ویدیو آمازون با عنوان Goliath نیز ایفای نقش کرده است. در بخش فیلم‌های سینمایی نیز، آریاندا در فیلم درام کارگردانی شده توسط کلینت ایستوود (Clint Eastwood) در سال ۲۰۱۹ با عنوان Richard Jewell نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.