نیکول کیدمن و خاویر باردم برای بازی در فیلم Being The Ricardos در نظر گرفته شده‌اند

21 January 2021 - 12:06
فیلم Being The Ricardos

نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و خاویر باردم (Javier Bardem) در حال مذاکره با کمپانی آمازون هستند تا در فیلم Being the Ricardos نقش‌آفرینی کنند. آرون سورکین (Aaron Sorkin) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. موضوع فیلم Being the Ricardos درباره رابطه بین ستارگان سیت‌کام I Love Lucy سال ۱۹۹۵ می‌باشد.

برنده جایزه اسکار آرون سورکین، علاوه بر هدایت این فیلم، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن را نیز بر عهده داشته است.

داستان فیلم Being The Ricardos در طی یکی از هفته‌های ساخت سیت‌کام I Love Lucy جریان دارد که در این هنگام، بازیگرهای این سریال با نام‌های لوسیل بال (Lucille Ball) و دزی آرناز (Desi Arnaz) با بحرانی روبرو شده‌اند که امکان دارد علاوه بر به پایان رساندن حرفه شغلی‌شان، به ازدواجشان نیز خاتمه بدهد.

در ابتدا و زمانی که کیت بلانشت (Cate Blanchett) جهت بازی در نقش لوسیل بال در این فیلم انتخاب شده بود، قرار بود که آرون سورکین تنها وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را بر عهده داشته باشد ولی پس از کارگردانی فیلم نتفلیکس با نام The Trial of the Chicago 7 و لذت بردن از آن، او تصمیم گرفت که علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه، وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز خودش بر عهده بگیرد.

پس از به نمایش درآمدن فیلم The Trial of the Chicago 7 در شبکه نتفلیکس در ماه اکتبر سال پیش (مهر ماه ۱۳۹۹)، روند توسعه فیلم Being the Ricardos با علاقه و گرایش‌ نیکول کیدمن و خاویر باردم جهت بازی در این فیلم در نقش اولین زن و شوهر واقعی در پشت‌ صحنه سریال‌های تلویزیونی، با جدیت دنبال شد. قرارداد حضور این دو بازیگر در فیلم Being The Ricardos هنوز قطعی نشده ولی حتی اگر آن‌ها همچنان مایل با نقش‌آفرینی در این فیلم باشند نیز، مشخص نیست که روند تولید آن چه زمانی آغاز خواهد شد، مخصوصاً اینکه شرایط به وجود آمده توسط ویروس کرونا همچنان در روند تولید بسیاری از پروژه‌ها اختلال ایجاد کرده است.

پس از سال‌ها کار به عنوان یکی از پرکارترین فیلم‌نامه‌نویسان هالیوودی با آثار کلاسیکی مانند فیلم‌های A Few Good Men ،Moneyball و همچنین فیلم برنده جایزه اسکار او با نام The Social Network، آرون سورکین خودش را بیشتر و بیشتر در پشت صحنه ساخت پروژه‌ها پیدا کرده است. حرفه کارگردانی او، با هدایت فیلم دارم کمپانی STX films در سال ۲۰۱۷ با نام Molly’s Game و با نقش‌آفرینی جسیکا چستین (Jessica Chastain) و ادریس البا (Idris Elba) آغاز شد و کار بعدی که او وظیفه کارگردانی آن را انجام داده نیز، فیلم The Trial of the Chicago 7 شبکه نتفلیکس بوده است.

نیکول کیدمن با نقش‌آفرینی در سریال کوتاه تحسین شده شبکه HBO با نام The Undoing فصل کاری شلوغی را در زمستان تجربه کرده است. در بخش فیلم‌های سینمایی نیز، او جزء یکی از بازیگران فیلم The Prom شبکه نتفلیکس با کارگردانی رایان مورفی (Ryan Murphy) بوده است. او همچنین در سریال شبکه Hulu با نام Nine Perfect Strangers که قرار است در سال ۲۰۲۱ در این شبکه پخش شود نقش‌آفرینی کرده و علاوه بر این، او به تازگی روند فیلم‌برداری صحنه‌های خود، در فیلم وایکینگی کمپانی Universal Pictures و Focus Features با نام The Northman و با کارگردانی رابرت اگرز (Robert Eggers) را نیز به اتمام رسانده است.

خاویر باردم نیز اخیراً در فیلم The Roads Not Taken با کارگردانی سالی پاتر (Sally Potter) دیده شده و جدیدترین کار او نیز فیلم کمپانی Legendary و Warner Bros با نام Dune می‌باشد که قرار است در تاریخ یکم اکتبر امسال (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود. او همچنین در فیلم لایو اکشن کمپانی Disney با نام The Little Mermaid نیز در نقش کاراکتر پادشاه تریتون نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.