تئو جیمز در فصل‌ های جدید سریال Sanditon حضور نخواهد داشت

8 May 2021 - 14:46
Sanditon

پس از اعلام خبر تمدید شدن سریال «سندیتون» برای دو فصل دیگر، اکنون ستاره فصل اول این سریال تائید کرده که او برای نقش‌آفرینی در فصل‌های بعدی آن بازنخواهد گشت.

تئو جیمز (Theo James) بازیگر نقش اصلی فصل اول این سریال با نام سیدنی پارکر، به‌تازگی با انتشار بیانیه‌ای تائید کرده که او در فصل‌های بعدی این سریال حضور نخواهد داشت.

با منتشر شدن این خبر، طرفداران سریال Sanditon اکنون احساسات عجیبی را تجربه خواهند کرد چرا که این خبر، پس از اعلام تمدید شدن این سریال برای فصل دوم و سوم در روز گذشته منتشر شده است. حضور نداشتن کاراکتر سیدنی پارکر در فصل‌های بعدی این سریال به این معنی خواهد بود که معشوقه کاراکتر شارلوت هیوود، در فصل‌های بعدی این سریال او را همراهی نخواهد کرد. نقش‌ کاراکتر شارلوت هیوود را رز ویلیامز (Rose Williams) ایفا کرده است. فصل‌های بعدی این سریال را شبکه PBS با همکاری سرویس استریمینگ انگلیسی با نام BritBox تولید خواهند کرد.

علی‌رغم این‌که در بیانیه منتشر شده توسط تئو جیمز مبنی بر حضور نداشتن او در فصل‌های بعدی سریال Sanditon، اشاره‌ای به علت آن نشده ولی احتمال دارد که دلیل غایب بودن این بازیگر در فصل‌های آینده این سریال، تداخل در برنامه‌های کاریش باشد چرا که پیش از این، در ماه فوریه امسال تائید شده بود که او قرار است در سریال آینده شبکه HBO با نام The Time Traveler’s Wife نقش‌آفرینی کند. این سریال اقتباسی از رمان نوشته شده توسط ادری نیفنگر (Audrey Niffenegger) خواهد بود.

تئو جیمز قرار است در این پروژه در کنار بازیگر سریال Game of Thrones با نام رز لزلی (Rose Leslie) به ایفای نقش بپردازد. انتظار می‌رود که روند فیلم‌برداری سریال The Time Traveler’s Wife در اواخر سال جاری و درست زمان شروع فیلم‌برداری فصل دوم سریال Sanditon آغاز شود.

اخیراً نیز مشخص شده که خالق این سریال با نام اندرو دیویس (Andrew Davies) از نقش خود به عنوان مدیر فصل‌های آینده این پروژه، کناره‌گیری کرده و جاستین یانگ (Justin Young) قرار است جایگزین او شود. جاستین یانگ پیش از این، وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه چهار قسمت فصل اول این سریال را بر عهده داشته است.

با وجود کناره‌گیری اندرو دیویس از نقش خود به عنوان مدیر این سریال، او همچنان قرار است به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فصل‌های آینده این پروژه و عضوی از گروه نویسندگی این سریال، در ساخت آن نقش داشته باشد.

پیش از این و در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹، ساخت فصل‌های آینده سریال Sanditon حتی قبل از این‌که فصل اولش در شبکه PBS به نمایش گذاشته شود، توسط شبکه بریتانیایی ITV کنسل شده بود.

این سریال براساس دست ‌نوشته نیمه‌کاره نویسنده مشهور انگلیسی در قرن هجدهم و نوزدهم با نام جین آستن (Jane Austen) ساخته شده است. داستان این سریال بر روی کاراکتری با نام خانم‌ هیوود تمرکز دارد که با وارد شدنش به شهری با نام سندیتون، مجذوب حقه‌بازی‌ها، زیاده‌خواهی‌ها و روش پنهانی زندگی مردم محلی این شهر می‌شود.

هنوز مشخص نیست که فصل دوم این سریال قرار است در چه زمانی به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • زهرا معین says:

    من به عشق تئو این سریالو میدیم واقعا خیلی ناراحت شدم بازی نمیکنه 😔

  • Setareh says:

    منم بخاطر زوج اصلی فصل اول فقط تماشا کردم😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢 خیلی نامردند ؛ اینا که اینجوریند تو همون فصل اول با پایان خوش تموم می‌کردند یا از بازیگرها برای فصل دوم ام همون اول تاییدیه میگرفتند😭😭😭😭 نامردا