کمپانی آمازون حق پخش فیلم Cinderella کامیلا کبیو را خریداری کرد

8 May 2021 - 14:45
Cinderella

کمپانی آمازون اخیرا در طی قراردادی حق پخش فیلم رمانتیک و کمدی کمپانی سونی با عنوان «سیندرلا» را خریداری کرده است.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Deadline، استودیو‌های آمازون در حال حاضر، مشغول نهایی کردن این قرارداد با کمپانی Sony Pictures می‌باشند. با وجود این‌که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ همچنان در پخش فیلم‌هایشان در سینماها مردد هستند، کمپانی آمازون با خریداری کردن حق پخش این فیلم، به انتظار مخاطبان برای تماشای آن در سینماها خاتمه خواهد داد و این پروژه را مستقیماً در شبکه اینترنتی خود با نام پرایم ویدیو منتشر خواهد کرد.

فیلم Cinderella، اولین پروژه‌ سینمایی است که خواننده معروف کوبایی-آمریکایی با نام کامیلا کبیو (Camila Cabello) به عنوان بازیگر در نقش اصلی آن و در کنار دیگر بازیگران مطرح این فیلم، به ایفای نقش پرداخته است.

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به ایدینا منزل (Idina Menzel)، پیرس برازنان (Pierce Brosnan)، بیلی پورتر (Billy Porter)، نیک گالیتزین (Nick Galitzine)، مینی درایور (Minnie Driver) و جیمز کوردن (James Corden) اشاره کرد. جیمز کوردن علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، به عنوان یکی از تولید‌کنندگان این پروژه نیز در ساخت آن نقش داشته است. این فیلم توسط فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی با نام کی کانن (Kay Cannon) کارگردانی شده است.

فیلم Cinderella دومین پروژه‌ای است که او تا به حال وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است. اولین فیلم کارگردانی شده توسط این کارگردان نیز، فیلم کمدی کمپانی Universal در سال ۲۰۱۸ با عنوان Blockers و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله جان سینا (John Cena) و لزلی من (Leslie Mann) می‌باشد. کی کانن علاوه بر کارگردانی این فیلم، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه‌ آن را نیز خودش بر عهده داشته و با توجه به سابقه او در نوشتن فیلم‌نامه فیلم‌های موفقی از جمله سری فیلم‌های Pitch Perfect، احتمال موفقیت این فیلم بسیار بالا می‌باشد.

فیلم جدید Cinderella قرار است برداشت جدیدی از داستان کلاسیک سیندرلا باشد و همان‌طور که وب‌سایت Deadline نیز در گزارش خود اشاره کرده، در این فیلم شاهد آهنگ‌های پاپ متعددی از هنرمندان معاصر خواهیم بود. کامیلا کبیو علاوه بر نقش‌آفرینی در نقش اصلی این فیلم، بسیاری از آهنگ‌های آن را نیز خودش اجرا کرده است. نقش مادرخوانده پری کاراکتر سیندرلا را در این فیلم، بیلی پورتر ایفا کرده و ایدینا منزل نیز قرار است در نقش منفی این فیلم و نامادری ظالم این کاراکتر ظاهر شود.

نقش شاهزاده رابرت را نیک گالیتزین و نقش پدر این کاراکتر را پیرس برازنان ایفا کرده‌اند. جیمز کوردن نیز به همراه رومش رانگاناتان (Romesh Ranganathan) و جان مولانی (John Mulaney) در نقش موش‌ها/پیشخدمتان سیندرلا در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. هنوز مشخص نیست که کدام بازیگر نقش کاراکتر گاس را در این فیلم ایفا کرده است.

فیلم جدید Cinderella، دومین فیلم لایو اکشن تولید شده از این کاراکتر در دهه گذشته می‌باشد. نقش کاراکتر سیندرلا را در فیلم قبلی ساخته شده براساس این شخصیت توسط کمپانی دیزنی، بازیگری با نام لیلی جیمز (Lily James) ایفا کرده است.

فیلم Cinderella قرار است در اواخر سال جاری در شبکه اینترنتی پرایم ویدیو کمپانی آمازون به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.